Wiadomości branżowe

900. drogeria Rossmanna otwarta w Galerii Mokotów

900. drogeria Rossmanna otwarta w Galerii Mokotów
W Galerii Mokotów otwarto dziś sklep Rossmanna. To już 900. drogeria w Polsce pod tym szyldem.Do najemców mokotowskiego centrum handlowo-rozrywkowego dołączył dziś Rossmann. To 85. warszawski sklep tej marki. – Galeria Mokotów to prestiżowe miejsce na biznesowej mapie Warszawy. Bardzo nas cieszy, że wieloletnie starania odniosły skutek i w końcu otworzyliśmy tu naszą drogerię, tym bardziej że niejednokrotnie prosili o to nasi Klienci – podkreśla Prezes Rossmann Polska Marek Maruszak.Sklep numer 900 różni się designem od innych drogerii Rossmanna. – Ze względu na specyfikę miejsca przygotowaliśmy nieco inny, pasujący do Galerii Mokotów, wystrój wnętrza. Mamy też najszerszy w całej Warszawie asortyment kosmetyków i perfum – dodaje Marek Maruszak.Nowoczesne, szaro-czerwone elementy graficzne widoczne na sklepowych regałach doskonale wpisują się w stylistykę Galerii Mokotów, a ledowe oświetlenie półek z perfumami i kosmetykami nie tylko wspaniale eksponuje poszczególne produkty, ale także rozjaśnia całe wnętrze. Kolejnym wyróżnikiem są duże ekrany wiszące nad kasami, na których wyświetlane

W Galerii Mokotów otwarto dziś sklep Rossmanna. To już 900. drogeria w Polsce pod tym szyldem.

Do najemców mokotowskiego centrum handlowo-rozrywkowego dołączył dziś Rossmann. To 85. warszawski sklep tej marki. ? Galeria Mokotów to prestiżowe miejsce na biznesowej mapie Warszawy. Bardzo nas cieszy,
że wieloletnie starania odniosły skutek i w końcu otworzyliśmy tu naszą drogerię, tym bardziej że niejednokrotnie prosili o to nasi Klienci
? podkreśla Prezes Rossmann Polska Marek Maruszak.

Sklep numer 900 różni się designem od innych drogerii Rossmanna. ? Ze względu na specyfikę miejsca przygotowaliśmy nieco inny, pasujący do Galerii Mokotów, wystrój wnętrza. Mamy też najszerszy w całej Warszawie asortyment kosmetyków
i perfum ? dodaje Marek Maruszak.

Nowoczesne, szaro-czerwone elementy graficzne widoczne na sklepowych regałach doskonale wpisują się
w stylistykę Galerii Mokotów, a ledowe oświetlenie półek z perfumami i kosmetykami nie tylko wspaniale eksponuje poszczególne produkty, ale także rozjaśnia całe wnętrze. Kolejnym wyróżnikiem są duże ekrany wiszące nad kasami, na których wyświetlane będą różnego rodzaju materiały multimedialne.

Na ponad 500 m? powierzchni sklepu Klienci mają do dyspozycji 16 000 produktów, w tym szczególnie bogatą ofertę perfum damskich i męskich oraz kosmetyków kolorowych. Asortyment sklepu został również poszerzony
o zdrową żywność i wina. Ponadto w trosce o komfort kupujących, szczególnie rodziców z małymi dziećmi, półki
z produktami zostały ustawione w taki sposób, by ułatwić przejazd wózkiem.

Rossmann systematycznie i dynamicznie rozwija sieć swoich drogerii na terenie całej Polski. ? Plan otwarć nowych sklepów, przebiega zgodnie z naszymi założeniami. Dziś otwieramy drogerię numer 900, natomiast
na przełomie 2014 i 2015 roku planujemy otwarcie drogerii
nr 1000 ? zapowiada Marek Maruszak.


dostarczył infoWire.pl

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Domowe prezentacje produktów wciąż w modzie

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy