Informacja prasowa20/08/2019Spotawheel wchodzi do Polski. Chce powtórzyć sukces z GrecjiSpotawheel, firma technologiczna handlująca używanymi samochodami w internecie, zainaugurowała działalność w Polsce. Spółka chce przek
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�
Data publikacji: 2021-02-28Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mazurska Manufaktura S.A. wraca na rynek z kultowym piwem JurandKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESMazurska Manufaktura S.A., specjalizująca się w rzemieślnic
Robotyzacja i sztuczna inteligencja w biznesie zapoczÄ…tkowaÅ‚y już nowy etap rewolucji technologicznej, która nie ominie też sektora publicznego i samorzÄ…dowego. Jej wdrożenie w urzÄ™dach
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 4 czerwca premiera Sniper Ghost Warrior Contracts 2 na konsole i PCKategoria: Giełda, BIZNESCI Games ustaliło datę premiery Sniper Ghost Warrior Contracts 2. Najn
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Mercusys MR70X – router WiFi 6 dla całej rodzinyKategoria: IT i technologie, BIZNESMR70X to pierwszy router nowej generacji WiFi 6 w ofercie Mercusys. Dzięki MR7
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Rynek aplikacji pobije rekord? Czarnym koniem branża sportowaKategoria: IT i technologie, BIZNESAplikacje mobilne nie tylko wychodzą obronną ręką z kryzysu pand
Użytkownicy platform cyfrowych sÄ… coraz bardziej Å›wiadomi i coraz wiÄ™kszÄ… wagÄ™ przywiÄ…zuje siÄ™ w nich do budowania kultury różnorodnoÅ›ci i inkluzywnoÅ›ci. Chodzi o różnego typu inicjatywy,
Sport coraz szybciej siÄ™ digitalizuje. Sztuczna inteligencja wpÅ‚ywa na strategiczne decyzje podejmowane przez trenerów, pomaga ustalić strategiÄ™ i opracować lepsze programy treningowe, a także wspomaga, a nawet
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup