Data publikacji: 2021-02-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Spółki z rodziny Movie Games zacieśniają współpracęKategoria: , BIZNESSpółki z rodziny Movie Games – DRAGO entertainment oraz Road Studio – podpisały l
Mierzą kroki, przebytą odległość, spalone kalorie, czas i jakość snu czy tętno – zastosowań tzw. wearables jest coraz więcej, w tym także coraz częściej medyczne. Urządzenia do noszenia sprawdzają już r
Sztuczna inteligencja zaczyna odgrywać coraz ważniejszą rolę w sektorze cyberbezpieczeństwa – zarówno po dobrej, jak i złej stronie. – Z jednej strony powstają coraz bardziej zaawansowane narz�
Ludzie decydują się na anonimowość w sieci, bo albo chcą swobodnie wyrażać siebie, albo bez konsekwencji wykazywać zachowania uznawane za toksyczne – wykazali naukowcy z Uniwersytetu Queensland. Za decyzją o&n
59 proc. polskich nastolatków sięgnęło kiedykolwiek po jednorazowe e-papierosy – wynika z badania Fusion Labs i MOYA. Ponad połowa wapujących nastolatków deklaruje, że jeśli te produkty znikną ze
– Szybka cyfryzacja i rozwój koncepcji przemysłu 4.0 wymuszają nabywanie nowych umiejętności w obszarach takich jak nowe technologie, cyberbezpieczeństwo, robotyzacja czy analiza danych. Jednocześnie,
Rynek gamingu znacznie się zmienił pod wpływem pandemii. Sprzedaż laptopów dla graczy wzrosła w 2020 roku prawie o 27 proc. i do 2025 roku będzie stale rosła, podczas gdy komputerów stacjonarny
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Demolish Games S.A. rozpoczyna II transzę emisji akcjiKategoria: Giełda, BIZNESDemolish Games S.A., producent gier z gatunku symulatorów na PC, rozpoczął dziś
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Małe firmy meblarskie notują duże stratyKategoria: Przemysł, BIZNESSkutki pandemii nie ominęły wielu sektorów, w tym branży meblarskiej. W ciągu ostatniego
Osiem na dziesięć organizacji w ostatnich pięciu latach zetknęło się z niespodziewanym ryzykiem, które mogło utrudnić prowadzenie działalności – wynika z 13. edycji raportu &bd