Biznes Media i PR

Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio

Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki

Data publikacji: 2021-03-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio
Kategoria: Media i PR, BIZNES

Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio Media i PR, BIZNES - Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.

ASAP Care 24 działa na rynku od 2016 r. W portfolio ma klientów takich jak Media Markt, Virgin Mobile, czy też marki należące do Maspex oraz Sanofi. Współpracuje również z domami mediowymi oraz agencjami reklamowymi. W 2018 r. w agencję zainwestował fundusz Meta Ventures. W marcu br. agencja zmieniła nazwę na Moderio.

– Jako Moderio będziemy w dalszym ciągu rozwijać nasze kluczowe usługi związane z moderacją w kanałach online. Na polskim rynku nie mamy bezpośredniej konkurencji. Jesteśmy jedyną firmą, która w tak kompleksowy sposób skupia się na obsłudze moderacyjnej marek we wszystkich kanałach kontaktu dostępnych w sieci. Zmieniamy nazwę, aby podkreślić nasze kompetencje i zwiększyć świadomość usług, które dostarczamy – mówi Daniel Grzesiuk, CEO agencji.

Moderio oferuje rozwiązania w zakresie moderacji mediów społecznościowych, obsługi czatów i eBOK, moderowanie opinii w aplikacjach i lokalizacjach oraz monitoring marek w internecie. Agencja prowadzi również projekty na rynkach zagranicznych, m.in. niemieckim, hiszpańskim, brytyjskim oraz w obszarze CEE. Specjaliści Moderio skupiają się na moderacji prosprzedażowej, aktywnie pomagając klientom w decyzjach zakupowych, wspierają też tradycyjne kanały kontaktu w pozyskiwaniu leadów oraz lojalizacji klientów.

– Rok 2020 pokazał, że praktycznie nie ma już na rynku marek, które mogą pomijać kanały komunikacji cyfrowej w procesach sprzedaży i obsługi klientów. Dodatkowo epidemia COVID-19 sprawiła, że jeśli marka myśli o oferowaniu swoich produktów lub usług szerszemu gronu odbiorców musi być gotowa na permanentny i bliski kontakt z konsumentami – podkreśla Grzesiuk – Kontakt z konsumentami skupiony wyłącznie na celach informacyjnych i niedopuszczaniu do kryzysów wizerunkowych już nie wystarcza. Od moderatora na czacie lub w social media oczekujemy jako konsumenci porady i pomocy w podjęciu właściwej decyzji zakupowej, a jako marka, że będzie dbał o zwiększanie sprzedaży i satysfakcję konsumentów, tak jak konsultant w sklepie czy punkcie obsługi. Dlatego kolejna ważna zmiana idąca za rebrandingiem to zwiększenie naszych kompetencji wspierających bezpośrednio sprzedaż w kanałach online.

A to już wiesz?  Pracownicy oczekują od miejsca pracy dobrego dojazdu i bliskości różnych punktów usług. Bez tego trudno przyciągnąć ich z powrotem do biur

W ramach rebrandingu agencja zmieniła nazwę, logotyp oraz stworzyła nowy serwis internetowy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Agencja moderacji ASAP Care 24 zmienia się w Moderio Media i PR, BIZNES - Specjalizująca się w usługach moderacyjnych agencja ASAP Care 24 zmienia nazwę i wyznacza nowe kierunki rozwoju.
Hashtagi: #Media i PR #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy