LIFESTYLE Zakupy

"Avengers: Czas Ultrona” na etykietach Żywiec Zdrój

"Avengers: Czas Ultrona” na etykietach Żywiec Zdrój
Żywiec Zdrój wprowadza nowość do portfolio niegazowanej wody źródlanej. W kwietniu na sklepowe półki trafiły butelki o pojemności 0,5l z bohaterami filmowego hitu Marvela „Avengers: Czas

Data publikacji: 2015-04-28
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: "Avengers: Czas Ultrona” na etykietach Żywiec Zdrój
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Żywiec Zdrój wprowadza nowość do portfolio niegazowanej wody źródlanej. W kwietniu na sklepowe półki trafiły butelki o pojemności 0,5l z bohaterami filmowego hitu Marvela „Avengers: Czas Ultrona”.

"Avengers: Czas Ultrona” na etykietach Żywiec Zdrój Zakupy, LIFESTYLE - Żywiec Zdrój wprowadza nowość do portfolio niegazowanej wody źródlanej. W kwietniu na sklepowe półki trafiły butelki o pojemności 0,5l z bohaterami filmowego hitu Marvela „Avengers: Czas Ultrona”.

Limitowana edycja butelek wody Żywiec Zdrój dostępna będzie w sześciu wariantach prezentujących głównych bohaterów filmu Avengers – Kapitana Amerykę, Iron Mana, Thora, Hawkeye, Hulka oraz Black Widow. Produkt dedykowany jest dzieciom w wieku szkolnym.

Konkurs „Woda dla bohatera”

Wraz z wprowadzeniem produktu na rynek, firma Żywiec Zdrój przygotowała konkurs „Woda dla bohatera”. Aby wziąć w nim udział należy odszukać unikalny kod znajdujący się pod etykietą butelki z limitowanej serii „Avengers: Czas Ultrona”, zarejestrować go na stronie konkursowej www.wodadlabohatera.pl, a następnie rozwiązać jedno z trzech zadań konkursowych. Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody – konsole Playstation 4 wraz z grą Disney Infinity 2.0: Marvel Super Heroes, słuchawki oraz książki „Marvel. Avengers. Encyklopedia postaci”. Konkurs rozpocznie się 20 kwietnia i potrwa do 19 czerwca.

Wprowadzenie na rynek limitowanej serii wody Żywiec Zdrój wspierają działania ATL i BTL. Od 27 kwietnia w telewizji przy treściach familijnych będzie się pojawiał spot reklamowy (20’). Ta sama kopia zostanie też wyświetlana przed seansami filmowymi w sieci kin Cinema City. Za kreację i realizację konkursu „Woda dla bohatera” odpowiada agencja VML Polska, zakupem mediów zajął się Mediacom, opakowania zaprojektowała agencja 4frame, która jest odpowiedzialna również za komunikację w punktach sprzedaży (materiały POS).

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
"Avengers: Czas Ultrona” na etykietach Żywiec Zdrój Zakupy, LIFESTYLE - Żywiec Zdrój wprowadza nowość do portfolio niegazowanej wody źródlanej. W kwietniu na sklepowe półki trafiły butelki o pojemności 0,5l z bohaterami filmowego hitu Marvela „Avengers: Czas Ultrona”.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

A to już wiesz?  Wielkanocne baby za zakupy

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy