„Umiejętności Jutra” czy „Kompetencje Jutra” to programy, dzięki którym młodzi ludzie będą mogli zdobyć kompetencje cyfrowe i budować karierę w branży marketingu internetowego. Eksper
Nie tylko napoje słodzone, jak ma to miejsce w Polsce, ale i cała niezdrowa żywność powinna być objęta dodatkowym opodatkowaniem – przekonują badacze z Centrum Ekonomiki Zdrowia i Polityki Innowacji w
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Otovo 19 lutego wchodzi na giełdę Euronext Growth OsloKategoria: Giełda, BIZNESNorweska firma zajmująca się instalacjami paneli słonecznych, która jesienią 2
Jak zabezpieczyć środowisko pracy zdalnej? 7 rad dla pracownikówPandemia COVID-19 spowodowała, że prawie dwie trzecie firm przeniosło połowę lub więcej swoich pracowników do pracy zdalnej – wynika z badania przeprowadzoneg
– Na rynku stomatologicznym nie ma w tej chwili ważniejszego trendu niż ortodoncja cyfrowa – mówi Daniel Petryczkiewicz, dyrektor ds. strategii LUX MED Stomatologia. Zainteresowanie usługami z 
Informacja prasowa26/06/2019Brexit i troska o bezpieczeństwo spowodowało skurczenie liczby domen europejskichW minionym roku liczba domen z rozszerzeniem .EU skurczyła się o ponad 130 tys. w porównaniu do 2
Pod koniec 2021 roku rozpocznie się faza badań eksploatacyjnych pierwszego polskiego układu power-to-X głęboko zintegrowanego z elektrociepłownią. Ta innowacyjna instalacja pozwoli na wytwarzanie wodoru z pary pochodz
Branża IT pozostaje w dobrej kondycji pomimo zawirowań gospodarczych, a jej potrzeby rekrutacyjne rosną. Szacuje się, że w Polsce wciąż brakuje ok. 250–300 tys. specjalistów IT i – jak wskazuj�
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MLEKOVITA umacnia stosunki gospodarcze z KazachstanemKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESPodczas spotkania w centrali Grupy MLEKOVITA w obecności Radcy Ambasady
Data publikacji: 2021-03-08Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podpisano umowę w sprawie włączenia spółki Maczfit do Grupy ŻabkaKategoria: Handel, BIZNES8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. z o.o. oraz właściciele marki M