Skip to content
poniedziałek, 12 maja, 2025
Latest:
  • PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
  • Wokół utylizacji odpadów medycznych narosło wiele mitów. Nowoczesne instalacje pozwalają wykorzystać ten proces do produkcji ciepła i energii
  • Poziom wyszczepienia Ukraińców jest o 20 pp. niższy niż Polaków. Ukraińskie mamy w Polsce wskazują na szereg barier
  • Dobre perspektywy współpracy pomiędzy brytyjskimi a polskimi uczelniami. Wspólne projekty badawcze przekładają się na relacje gospodarcze
  • Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel

Regionalna baza gospodarcza

Aktualności i wiadomości prasowe: ekonomia, biznes, dane gospodarcze

  • rbg.pl
  • Aktualności
  • Bezpieczeństwo
  • Biznes
  • Finanse
  • Firmy
  • Informacje
  • Innowacje
  • Kariera
  • Wiadomości branżowe

black friday diverse

Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel Black Friday Cyber Monday Reklama

Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel

2 listopada 202118 listopada 2021 rbg.pl
  • Wibracje mogą pomóc w leczeniu fobii społecznej. Brytyjscy naukowcy zbadali skuteczność ich stosowania w stresujących sytuacjach
  • Przepis na modną i wygodną wyspę kuchenną
  • Oświetlenie w iście skandynawskim stylu – kolekcja OSLO marki Nowodvorski Lighting
  • Wielkie Otwarcie NEONET w Tucholi
  • Milka świętuje 120. lat delikatności i spełnia życzenia polskich konsumentów w Loterii Milka
Ciekawe artykuły

Sztuczna inteligencja przejmuje transmisje sportowe. Inteligentni operatorzy zastąpią człowieka w realizacji wydarzeń

Sztuczna inteligencja przejmuje transmisje sportowe. Inteligentni operatorzy zastąpią człowieka w realizacji wydarzeń
Pandemia koronawirusa poważnie utrudniła funkcjonowanie całego sektora sportu profesjonalnego. Wdrożenie restrykcji pandemicznych uniemożliwiło gromadzenie się ludzi i wymusiło na organizatorach zamknięcie trybun, a co z

Sztuczna inteligencja stwarza coraz więcej problemów. Pojawiają się kolejne pozwy

Sztuczna inteligencja stwarza coraz więcej problemów. Pojawiają się kolejne pozwy
Sztuczna inteligencja to najgorętszy temat tego roku. Na fali popularności pojawia się jednak coraz więcej problemów z nią związanych, które dotyczą m.in. kreowania fake newsów, zagrożenia dezinformac

Poradnik młodych ratowników Ziemi PWN

Poradnik młodych ratowników Ziemi PWN
Hochland PolskaSierpień 2021Hochland Polska partnerem wydania Poradnika młodych ratowników Ziemi PWNHochland Polska z dumą i radością angażuje się w różnego typu inicjatywy mające na celu promowanie postaw proekologicznyc

Komunikacja z klientami staje się coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują także część procesów rekrutacyjnych

Komunikacja z klientami staje się coraz bardziej zautomatyzowana. Voiceboty obsługują także część procesów rekrutacyjnych
Boty głosowe coraz częściej sprawdzają się już nie tylko w prostych systemach IVR związanych z podstawową obsługą klienta. Mogą być wykorzystywane m.in. w kampaniach angażujących odbiorców do k

Ciężka choroba lub operacja podwyższają wiek biologiczny. Po okresie regeneracji możliwe jest jednak ponowne „odmłodzenie”

Ciężka choroba lub operacja podwyższają wiek biologiczny. Po okresie regeneracji możliwe jest jednak ponowne „odmłodzenie”
Wiek biologiczny nie ma charakteru linearnego – wykazali naukowcy badający zjawisko starzenia się na modelach mysich. Również dane medyczne dotyczące ludzi pozwalają zaobserwować, że w stanach silnego str

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych – czy popularny Snapchat chroni nasze informacje?

Aplikacje mobilne a ochrona danych osobowych – czy popularny Snapchat chroni nasze informacje?
Warszawa, 9 lutego 2018 r.Informacja prasowa Nie ulega wątpliwości, że większość z nas korzysta ze smartphonów i ściąga na nie wiele aplikacji. Niestety często nie zdajemy sobie sprawy, jakie niebezpieczeństwa niesie za so

W 2025 roku ruszy budowa pierwszej prywatnej stacji kosmicznej. Amerykański start-up chce wytworzyć w kosmosie sztuczną grawitację [DEPESZA]

W 2025 roku ruszy budowa pierwszej prywatnej stacji kosmicznej. Amerykański start-up chce wytworzyć w kosmosie sztuczną grawitację [DEPESZA]
Świat wkracza w nową erę turystyki kosmicznej. NASA w styczniu 2022 roku otworzy Międzynarodową Stację Kosmiczną dla trzech turystów, których dostarczy rakieta SpaceX. Orion Span zaproponował czter

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo

Legia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCo
Informacja dla mediówLegia Warszawa przedłuża umowę strategicznego partnerstwa z PepsiCoWarszawa, 19 stycznia 2021 r.Legia Warszawa przedłużyła umowę partnerską z PepsiCo, jednym z największych na świecie producentów nap

Rośnie zagrożenie cyberatakami. Firmy zwiększają nakłady na cyfrową ochronę

Rośnie zagrożenie cyberatakami. Firmy zwiększają nakłady na cyfrową ochronę
Liczba ataków na sieci korporacyjne wzrosła w ubiegłym roku w porównaniu z rokiem poprzednim aż o połowę – wynika z danych Check Point Software. Z kolei raport Vecto wskazuje

Obciążenia regulacyjne uderzają w branżę nowych technologii i start-upy. To może hamować innowacje

Obciążenia regulacyjne uderzają w branżę nowych technologii i start-upy. To może hamować innowacje
Nadmierne obciążenia biurokratyczne i wysokie koszty prawne są wskazywane przez wiele start-upów jako bariery, które są najtrudniejsze do pokonania w ich działalności – wynika z raportu &b
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
Nie tylko Black Friday. Lojalność zakorzeniona w płatnościach na stałe – strategia promocji na miarę omnichannel
maj 2025
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  
« kwi    
Strony
  • Archiwum
  • Domena na sprzedaż, Kup domenę.
  • Nasze strony
  • Polityka praw autorskich
  • Privacy
  • Tematy
  • Współpraca
Tagi
ArmacellBIZNESBruneiBudownictwoDen BravenFirmaGiełdaGuardianH+HInvenaIT i technologieKarieraKOVLibetLIFESTYLENieruchomościNowodvorskiSklepywineoZakupy
Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Pozostawiając w ustawieniach przeglądarki włączoną obsługę plików cookies wyrażasz zgodę na ich użycie.

Więcej informacji na ten temat można znaleźć w dziale polityka prywatności/prywatność i wykorzystywania plików cookies/polityka cookies | Copyright © 2005 - 2025 by EYC.