Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: SUPER OFERTA!! Atrakcyjna działka inwestycyjna dla dewelopera!!!Kategoria: Nieruchomości, BIZNESOFERTA DLA DEWELOPERA!! Grunt inwestycyjny pod zabudowę mieszkanio
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Demix dostępna w GO SportKategoria: Sport, BIZNESDemix, międzynarodowa marka produkująca artykuły sportowe, dołączyła do listy brandów znajdujących si
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na rynku brakuje operatorów wózków widłowychKategoria: Praca, BIZNESOd początku pandemii rynek e-commerce w Polsce rośnie w siłę, a wraz z nim branża logist
Ograniczenia w produkcji energii ze źródeł odnawialnych powtarzają się coraz częściej. Jak podaje Forum Energii, łącznie w kwietniu br. ograniczono generację 149,6 GWh energii elektry
Naukowcy z Nvidii oraz Wydziału Komórek Macierzystych i Biologii Regeneracyjnej Uniwersytetu Harvarda opracowali AtacWorks, narzędzie służące do odszumiania danych uzyskanych z sekwencjonowania DNA. Opi
Data publikacji: 2021-02-25Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Inno3D GeForce RTX 3060 – nowe rozdanieKategoria: IT i technologie, BIZNESPremiera Inno3D GeForce RTX 3060 to gratka dla osób, które rozważają budowę lub
Każdego roku ilość danych przesyłanych w sieci rośnie. Użytkownicy przesyłają i streamują coraz więcej treści wideo, często w jakości 4K, pobierają gry z platform cyfrowych, a w domach pojawia si
Polska stała się gospodarką o trudno dostępnej i drogiej pracy, jest również krajem niezbyt innowacyjnym. Aby utrzymać passę wysokiego wzrostu gospodarczego, jaki notowaliśmy w ciągu ostatnich 20 lat, po
Warszawa, 27 kwietnie 2018 r.Informacja prasowa Firmy, które promują się w sieci wykorzystują dane użytkowników do zwiększania efektywności działań marketingowych. Przewidywanie zachowań i preferencji potencjalnych klient�