Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Fakty i mity na temat RFIDKategoria: IT i technologie, BIZNESTechnologia RFID (Radio Frequency Identification), choć znana jest i używana od kilkudziesięciu lat w
Praktyki monopolistyczne, naruszenia polityki prywatności, mikrotargetowanie i nielegalne gromadzenie danych użytkowników oraz wywieranie szkodliwego wpływu społecznego to tylko część zarzutów stawianych
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kto kupuje mieszkania w pandemiiKategoria: Nieruchomości, BIZNESCzy zmieniła się struktura nabywców mieszkań i profil klientów deweloperów? Jaka grupa kupują
Na dolegliwości związane z kręgosłupem cierpi nawet 85 proc. populacji. Z wyników badania stanu zdrowia Polaków przeprowadzonych przez GUS wynika, że choroby kręgosłupa stanowią drugą co do częstości
Sztuczna inteligencja i machine learning pomagają przeanalizować zachowania klientów odwiedzających strony internetowe firm, głównie e-sklepów, i wskazać, w których momentach tej wizyty
Data publikacji: 2021-02-16Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: ODŻYWCZA MOC PESTEK – DLACZEGO WARTO WŁĄCZYĆ JE DO NASZEJ DIETYKategoria: Zdrowie, BIZNESPestki oraz nasiona zyskują coraz większą popularność nie tylko z
Data publikacji: 2021-02-26Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jak połączyć biznes i pasję do pomagania – wielki projekt CSRKategoria: Infrastruktura, BIZNESKrajowy rynek inwestycji ekologicznych przeżywa jeden z najlepsz
Hejtu w internecie doświadczyło 37 proc. Polaków – wynika z badania IRCenter dla agencji Newseria. Cyberprzemoc jest jednak przede wszystkim obecna w życiu młodych użytkowników sieci. Wśr&
Nawet co piąty uraz u piłkarzy może być spowodowany przez uderzenie piłki głową. – Jeśli piłka ma zbyt wysokie ciśnienie, jest zbyt mokra lub jedno i drugie, w rzeczywistości zamienia się w broń.
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja