W ubiegłym roku duży wpływ na krajobraz bezpieczeństwa w sieci miała również wojna trwająca za wschodnią granicą. Jednak głównym zagrożeniem pozostawały ataki phishingowe oparte na manipulacji i soc
Dane Carbon Majors Database pokazują, że od 2015 roku, czyli od czasu porozumienia klimatycznego z Paryża, emisje dwutlenku węgla nie spadły, ale wręcz wzrosły. Żeby zahamować wzrost temperatury na bezpiecznym
Zaledwie tydzień przewidzieli projektodawcy na konsultacje społeczne ustawy o cyberbezpieczeństwie. Po protestach branży zdecydowali się na przedłużenie terminu, ale tylko o kolejne siedem dni. Zdaniem Pracodawc&oacut
Nadmiar gazów cieplarnianych powoduje globalne ocieplenie i prowadzi do kryzysu klimatycznego. Na emisję CO2 wpływ ma m.in to, co jemy, jakie produkty spożywcze najczęściej wkładamy do wózka z zakupami, z
Data publikacji: 2021-02-19Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zgrany zespół i zaufanie to podstawa w osiągnięciu sukcesuKategoria: Firma, BIZNESPoczątek roku to czas na nowe wyzwania oraz rozwój biznesu. Wielu przedsiębi
W Polsce wdrażany jest projekt połączenia czujników i kamer zamontowanych przy rzekach z centrami ochrony przeciwpowodziowej. Dzięki temu monitoring zagrożenia powodzią będzie można częściowo zautomatyzować
Data publikacji: 2021-03-02Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wirus szaleje, a autobusy i tramwaje jadą dalejKategoria: Transport, BIZNESCodzienny wysiłek w trosce o zdrowotne bezpieczeństwo pasażerów i pracowników, wyśc
Zerowy PIT dla młodychAneta Socha-Jaworska, ekspert kadrowo-podatkowy w firmie inFakt, oferującej nowoczesne rozwiązania księgoweZerowy PIT dla młodych to nowy pomysł, który według zapowiedzi ma obowiązywać od 1 sierpnia 20
Data publikacji: 2021-02-18Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: IFS odświeża swoją markę przed przełomową premierąKategoria: IT i technologie, BIZNESNowa identyfikacja wizualna odzwierciedla rozwój firmy IFS i jej plany n
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup