Bitcoin staje się coraz bardziej popularną opcją płatności wśród wielu firm. Sieci fast foodów czy duże firmy technologiczne już wybierają kryptowaluty. Elon Musk niedawno ogłosił, że również Tesla b�
Sektor ICT odpowiada za 1,4% światowej emisji dwutlenku węgla, ale ma możliwość 15% redukcji w innych sektorach, takich jak energetyka, przemysł czy transport. Jeśli sieć 5G zostanie wdrożona w taki sam sposób, jak poprzednie
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Na ile firmy są przygotowane na dalszy ciąg pandemii?Kategoria: Praca, BIZNESPandemia wywołująca globalny kryzys gospodarczy odbiła też swoje piętno na rynku
Sektor wydobywczy – dotąd postrzegany jako zacofany i oparty w dużej mierze na pracy manualnej – zaczyna w coraz większym stopniu wdrażać technologie takie jak sztuczna inteligencja, cyfrowe bliźniaki,
Polska polityka energetyczna zakłada, że wykorzystanie biogazu, biometanu, gazów syntezowych czy wodoru ma w przyszłości pokryć istotną część krajowego popytu na paliwa gazowe, przyspieszając zieloną transformac
Polityka państw regionu dotycząca Morza Bałtyckiego poprawiła się w ciągu ostatnich kilku lat, ale nie ma to jeszcze pozytywnego przełożenia na ekosystem. Mocno osłabiają go z jednej strony czynniki wynikając
Powtarzające się z każdym rokiem upały i brak opadów obniżają poziom wody w polskich rzekach, co prowadzi do ich wysychania. W kolejnych latach sytuacja ma się tylko pogarszać. – W scenariuszu, w&nb
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowy, modułowy system franczyzowy Fit CakeKategoria: Firma, BIZNESRośnie grupa osób, które na skutek pandemii straciły pracę.Rośnie grupa osób, które na s
Według Komisji Europejskiej efektywność energetyczna jest najszybszą i najtańszą reakcją na kryzys energetyczny, z którym boryka się w tej chwili Europa. Jednak jej potencjał – zwłaszcza w ko
Data publikacji: 2021-02-23Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Sztuczna inteligencja zarządza już ponad 40 fabrykami w PolsceKategoria: Przemysł, BIZNESZaspokojenie potrzeb klienta 4.0, szybka odpowiedź na niespodziewane zda