Warszawa, 02.02.2017INFORMACJA PRASOWACarefleet S.A. na 7. miejscu w Polsce w rankingu magazynu ForbesJuż po raz czwarty Carefleet S.A. znalazł się w zestawieniu „Diamenty miesięcznika Forbes”, prestiżowym rankingu najdynam
Osoby pozostające w związkach są zwykle bardziej ekstrawertyczne i cieszą się lepszym samopoczuciem w porównaniu z osobami samotnymi – wynika z badań kanadyjskich naukowców. To ważny
Data publikacji: 2021-02-17Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Bolesne home office. Kto powinien zadbać o poprawę warunków pracy zdalnej?Kategoria: Praca, BIZNESW ciągu roku home office stał się normą dla milionów Polak�
Średnio co czwarte spośród blisko 14 mln gospodarstw domowych w Polsce posiada subskrypcję streamingu treści. Skandynawska NENT Group prognozuje, że ten rynek czeka dynamiczny wzrost, dlatego właśnie uruchomiła w&n
Metawersum jest w tej chwili jednym z najważniejszych trendów kształtujących branżę gier, to już ważna część strategii wielu dużych firm technologicznych – wskazuje firma analityczna Newzoo. GWI
Amerykańscy naukowcy zbadali, jak ludzie reagują na fałszywe informacje podawane przez sztuczną inteligencję. Okazało się, że zaufanie do systemu tracimy wówczas, gdy ten przyzna się do kłamstwa i wprowadzen
Hulajnogi elektryczne dzięki sztucznej inteligencji nie tylko odnajdą miejsce parkowania, lecz także zoptymalizują proces ładowania baterii. Rozwiązania z zakresu SI coraz mocniej zmieniają też oblicze motoryzac
Do 2050 roku freon wykorzystywany w klimatyzacjach czy lodówkach będzie odpowiadać za 27 proc. emisji gazów cieplarnianych na świecie. Technologia firmy Dynamic Air Cooling pozwoli o połowę obniżyć emisj
Wzrost kosztów surowców, pracy i produkcji przy jednoczesnym spadku cen na światowych rynkach spowodował istotne pogorszenie koniunktury w europejskim mleczarstwie. Odczuwają to także polscy producenci. Dla
Data publikacji: 2021-03-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania PLGBC dla zrównoważonego rozwojuKategoria: Nieruchomości, BIZNESW Polskim Stowarzyszeniu Budownictwa Ekologicznego PLGBC trwa trzecia edycja kampanii: Ja