Nawet kilkadziesiąt tysięcy adresów mailowych wykorzystywanych w polskich samorządach przy wymianie danych osobowych może być zlokalizowanych na publicznych, niezarejestrowanych domenach – szacuje Najwyższa Izb
Branża telekomunikacyjna spodziewa się pierwszych komercyjnych zastosowań sieci 5G w latach 2020-2021 – wynika z raportu „Operatorzy dzielą się nadziejami i obawami branży: od kosztów energii po transformację związaną z p
Data publikacji: 2021-03-04Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Infinity office building has commencedKategoria: Nieruchomości, BIZNESThe construction of a slurry wall as part of the construction of the Infinity office building
Sztuczna inteligencja to najgorętszy temat tego roku. Na fali popularności pojawia się jednak coraz więcej problemów z nią związanych, które dotyczą m.in. kreowania fake newsów, zagrożenia dezinformac
Data publikacji: 2021-02-15Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: John Deere i Kramp ogłaszają partnerstwo. Celem rozszerzenie oferty częściKategoria: Rolnictwo, BIZNESJuż wkrótce części do maszyn innych marek będą dostę
Wypadki, kradzieże i awarie to miliardowe straty dla firm –ograniczyć je mogą inteligentne systemy wideoWarszawa, 8 stycznia 2019 – W latach 2015–2017 w co trzeciej firmie doszło do wypadku w pracy . W pierwszym półroczu
Data publikacji: 2021-03-01Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: 3M ogłasza kolejne cele środowiskowe – firma zainwestuje miliard dolarówKategoria: Ochrona środowiska, BIZNES3M, globalny lider w dziedzinie innowacji i produk
Bezkontaktowe dostawy i bezdotykowa obsługa pojazdów elektrycznych, którymi przemieszczają się kurierzy – to priorytety dla firm realizujących dostawy jedzenia do domów. Parametry, takie jak te
Ślub i wieńczące go wesele to najważniejsze wydarzenie w życiu większości z nas. Zazwyczaj planujemy je z dużym wyprzedzeniem i robimy wszystko, by były one zgodne z naszymi wyobrażeniami. Aby ten szczególny dzień rzeczywi�
Obsługa klienta w instytucjach: skarbówka wygrywa z ZUSBlisko połowa mikroprzedsiębiorców dobrze ocenia standardy obsługi urzędników skarbówki. Słabiej pod tym względem wypada ZUS, w przypadku którego dobre zdanie ma 38% �