Polskie firmy są dopiero na początku drogi do zrównoważonego rozwoju, ale przykładają do niego coraz większą wagę, co wymusza m.in. presja regulacyjna oraz rosnące oczekiwania ze strony klientów, inwes
Data publikacji: 2021-03-10Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: WeirdFish udostępnił trailer i kartę Steam gry Oddyssey: Your Space, Your WayKategoria: Giełda, BIZNESWeirdFish, niezależny producent gier wideo, specjalizując
Uniwersalny dom, który można skonfigurować tak, żeby odpowiadał indywidualnym potrzebom, a przy tym nowoczesny, naszpikowany inteligentnymi rozwiązaniami i mieszczący się w budżecie przyjętym przez inwes
W 2022 roku Internet Watch Foundation (IWF) usunęła ponad 255,5 tys. stron internetowych z treścią związaną z wykorzystywaniem seksualnym dzieci. Zawierały tysiące publikacji, zdjęć i filmów, często z&
Dotychczas raportowanie działań ESG nie było zbyt popularne w branży transportowej. Raporty zrównoważonego rozwoju, o ile powstawały, nierzadko były zestawem informacji, którymi firmy chciały
Do 2050 roku na świecie będzie około 2 mld osób w wieku powyżej 60 lat, a ich udział w ogólnej populacji wyniesie 22 proc. Wraz z tym trendem będzie wzrastało zainteresowanie usługami teleopieki. N
Data publikacji: 2021-02-22Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Zalman CNPS10X Optima II RGB – wydajny i efektowny cooler w kompaktowej formieKategoria: IT i technologie, BIZNESChoć chłodzenie Zalman CNPS10X Optima II RGB
Data publikacji: 2021-02-11Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: MINIczekolady z Wawelu z konkursowym wsparciemKategoria: Przemysł spożywczy, BIZNESMiłośnicy MINIczekolad z Wawelu mają jeszcze więcej powodów, by wybierać s
Tzw. nowotwory kobiece każdego roku diagnozuje się u kilkudziesięciu tysięcy Polek. Część z nich unika badań diagnostycznych ze strachu przed chorobą i leczeniem onkologicznym, które w powszechnym odbiorze wc
Data publikacji: 2021-03-03Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Kampania 1% Fundacji Tesco na zakup sprzętu dla dzieci z zespołem pocovidowymKategoria: Media i PR, BIZNESTrwa kampania 1% Fundacji Tesco, której celem jest zakup