Sklepy

Carrefour otworzył w Warszawie nowy supermarket w formacie…

Carrefour otworzył w Warszawie nowy supermarket w formacie…
Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w Warszawie przy ulicy Wilanowskiej. Tym razem do dyspozycji klientów oddany został miejski koncept Carrefour z tzw. segmentu urban, charakteryzujący się bogatą i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami poszukiwanymi przez wielkomiejskich konsumentów: prozdrowotnymi, naturalnymi czy kuchni świata. Nowy supermarket zlokalizowany w centrum osiedli mieszkaniowych, ma powierzchnię 650 mkw i zatrudnia 26

Data publikacji: 02.09.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Carrefour otworzył w Warszawie nowy supermarket w formacie…
Kategoria: Sklepy

Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w Warszawie przy ulicy Wilanowskiej. Tym razem do dyspozycji klientów oddany został miejski koncept Carrefour z tzw. segmentu urban, charakteryzujący się bogatą i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami poszukiwanymi przez wielkomiejskich konsumentów: prozdrowotnymi, naturalnymi czy kuchni świata. Nowy supermarket zlokalizowany w centrum osiedli mieszkaniowych, ma powierzchnię 650 mkw i zatrudnia 26 pracowników.

Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w Warszawie przy ulicy Wilanowskiej. Tym razem do dyspozycji klientów oddany został miejski koncept Carrefour z tzw. segmentu urban, charakteryzujący się bogatą i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami poszukiwanymi przez wielkomiejskich konsumentów: prozdrowotnymi, naturalnymi czy kuchni świata. Nowy supermarket zlokalizowany w centrum osiedli mieszkaniowych, ma powierzchnię 650 mkw i zatrudnia 26 pracowników.

Nowy sklep Carrefour znajduje się przy alei Wilanowskiej 365 w Warszawie. Koncept ten stworzony został z myślą o mieszkańcach miast powyżej 100 tysięcy, którzy nie mają czasu na długie zakupy, a jednocześnie chcą mieć stały codzienny dostęp do szerokiej gamy produktów świeżych.

– Z myślą o dynamicznie zmieniającym się rynku oraz potrzebach klientów, rozwijamy w Polsce nowy koncept miejskiego supermarketu, z tzw. segmentu urban – mówi François Vincent, Dyrektor Supermarketów i Sklepów Convenience. – Sklepy z limonkowym logo „Express” wyróżnia przede wszystkim bogaty asortyment produktów świeżych, a także możliwość zrobienia szybkich i kompleksowych zakupów po drodze do domu. Supermarket otwarty na warszawskim Mokotowie jest już siódmym sklepem nowego konceptu miejskiego, który został otwarty na polskim rynku – dodał François Vincent.

W supermarkecie, na powierzchni 650 mkw konsumenci znajdą 12 tys. produktów, w tym bogatą ofertę ponad 150 rodzajów warzyw i owoców na Targu Świeżości, a także świeżo wypiekane na miejscu pieczywo. Wśród produktów świeżych dostępne są również nabiał i wędliny pochodzące od regionalnych dostawców. Klienci skorzystać mogą również z lad tradycyjnych, w których znaleźć można szeroką ofertę wędlin krojonych, w tym także wyrobów pochodzących z Wędzarni Carrefour m.in. kiełbasę chłopską, szynkę wędzoną oraz polędwicę wędzoną.

A to już wiesz?  OGROMNA POPULARNOŚĆ STOISKA CARREFOUR NA...

Ofertę produktów świeżych uzupełniają ryby i owoce morza, których dostawa odbywa się minimum dwa razy w tygodniu oraz linia produktów naturalnych „Jakość z Natury Carrefour”, które produkowane są z poszanowaniem środowiska naturalnego, zgodnie z zasadami zrównoważonego rolnictwa, a ich jakość kontrolowana jest przez Carrefour „od pola do talerza”. Do dyspozycji klientów w sklepie znajdują się również maszyny do wyciskania świeżego soku z pomarańczy oraz dystrybutor tłoczonego soku jabłkowego.

W asortymencie nie zabraknie produktów dedykowanych osobom, które dbają o zdrowie. W sklepie kupić można bowiem wiele produktów bio, bezglutenowych, sojowych, bez laktozy, a także przeznaczonych dla diabetyków oraz alergików. W ofercie dostępne są również produkty Kuchni Świata, w tym znane regionalne artykuły marki Reflets de France oraz włoskie specjały Terre d’Italia, dostępne jedynie w sieciach Carrefour.

Najnowszy supermarket urban jest 19 sklepem, który udostępniony został klientom w tym formacie. Sklep gwarantuje konsumentom promocję „Zyskuj na okrągło”, dzięki której wiele artykułów spożywczych oferowanych jest w stałych cenach, oraz możliwość przystąpienia do programów lojalnościowych „Karta Dużej Rodziny” oraz „Karta Seniora”, które umożliwiają korzystanie ze zniżek na zakupy w Carrefour. Sprawna obsługę zapewnia 5 kas, w tym 3 kasy szybkiej obsługi. Supermarket Express przy alei Wilanowskiej otwarty jest od poniedziałku do soboty w godzinach 7.00-22.00 oraz w niedzielę od 8.00 do 20.00.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Carrefour otworzył w Warszawie nowy supermarket w formacie... , - Carrefour Polska otworzył nowy supermarket w Warszawie przy ulicy Wilanowskiej. Tym razem do dyspozycji klientów oddany został miejski koncept Carrefour z tzw. segmentu urban, charakteryzujący się bogatą i różnorodną ofertą produktów świeżych, jak również artykułami poszukiwanymi przez wielkomiejskich konsumentów: prozdrowotnymi, naturalnymi czy kuchni świata. Nowy supermarket zlokalizowany w centrum osiedli mieszkaniowych, ma powierzchnię 650 mkw i zatrudnia 26 pracowników.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy