Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne w kilkunastu obiektach Carrefour. Mają one na celu poszerzenie bieżącej oferty centrum, a także ?odmłodzenie? jego wizerunku na lokalnym rynku.
Carrefour Polska sfinalizował w ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku 57 umów najmu na łączną powierzchnią 7 593 mkw. GLA
Umowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak: Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w ?Galerii AKS? w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym ?Galeria Gryf? zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w ?Galerii Śląskiej? w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego ?Morena?.
Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą odzieżową ?Szachownica?, która uruchomi 4 salony w centrach handlowych Carrefour: ?Galeria Gryf? (450 mkw.) ?Galeria Kalisz? (270 mkw.), ?Galeria AKS? (303 mkw.) oraz ?Piekary? (293 mkw.) w Legnicy oraz kolejną z siecią Coccodrillo, która dołączyła do grona najemców w ?Galerii Słowiańskiej? (60 mkw.) w Zgorzelcu.
W centrum handlowym ?Morena? oraz w ?Galerii Grudziądzkiej pojawią się salony polskiej marki ITALIAN FASHION, która zajmie odpowiednio powierzchnię 61 mkw. i 70 mkw.
Carrefour Polska zawarł również umowę z australijską firmą Diva, oferującą szeroki wachlarz biżuterii dla młodych klientów, jak również z Alior Bank Express oraz Pepco. Wszystkie te marki wzbogacą ofertę m.in. centrum handlowego ?Zielone Wzgórze? w Białymstoku.
?Centra handlowe Carrefour ze względu na swoją lokalizację oraz ugruntowaną pozycję rynkową, cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców, którzy w obecnych czasach szukają sprawdzonych obiektów handlowych, gwarantujących im wysoką odwiedzalność. Podpisane ostatnio umowy najmu z firmami o stabilnej pozycji rynkowej, są najlepszą rekomendacja dla posiadanych przez nas obiektów? ? podsumowuje Ewa Karska Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.
CENTRA HANDLOWE CARREFOUR
Grupa Carrefour Polska, należąca do francuskiej sieci Carrefour, to lider wielkiej dystrybucji posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki Carrefour, która obecna jest w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad 220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w 20 obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.