Wiadomości branżowe

Carrefour Polska intensywnie rekomercjalizuje swoje centra handlowe

Carrefour Polska intensywnie rekomercjalizuje swoje centra handlowe
Carrefour Polska  intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne w kilkunastu obiektach Carrefour. Mają one na celu poszerzenie bieżącej oferty centrum, a także „odmłodzenie” jego wizerunku na lokalnym rynku. Carrefour Polska sfinalizował w ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku 57 umów najmu na łączną powierzchnią  7 593 mkw. GLAUmowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak:  Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w „Galerii AKS” w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym „Galeria Gryf” zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w „Galerii Śląskiej” w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego „Morena”.Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą  odzieżową

Carrefour Polska  intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili prowadzone są intensywne działania rekomercjalizacyjne w kilkunastu obiektach Carrefour. Mają one na celu poszerzenie bieżącej oferty centrum, a także ?odmłodzenie? jego wizerunku na lokalnym rynku.

 Carrefour Polska sfinalizował w ciągu pierwszego półrocza bieżącego roku 57 umów najmu na łączną powierzchnią  7 593 mkw. GLA

Umowy zostały zawarte m.in. z takimi firmami jak:  Decathlon XS, który swój salon o powierzchni 1000 mkw. otworzył w ?Galerii AKS? w Chorzowie; z siecią drogerii Hebe, która w centrum handlowym ?Galeria Gryf? zajęła salon o powierzchni 448 mkw., natomiast w ?Galerii Śląskiej? w Rybniku objęła powierzchnię 343 mkw., jak również z firmą Triumph, która wzbogaci ofertę handlową centrum handlowego ?Morena?.

Carrefour Polska sfinalizował również umowę z polską firmą  odzieżową ?Szachownica?, która  uruchomi 4 salony w centrach handlowych Carrefour: ?Galeria Gryf? (450 mkw.)  ?Galeria Kalisz? (270 mkw.), ?Galeria AKS? (303 mkw.) oraz ?Piekary? (293 mkw.) w Legnicy oraz kolejną z siecią Coccodrillo, która dołączyła do grona najemców w ?Galerii Słowiańskiej? (60 mkw.) w Zgorzelcu.

W centrum handlowym ?Morena? oraz w ?Galerii Grudziądzkiej pojawią się salony polskiej marki ITALIAN FASHION, która zajmie odpowiednio powierzchnię 61 mkw. i 70 mkw.

Carrefour Polska zawarł również umowę z australijską firmą Diva, oferującą szeroki wachlarz biżuterii dla młodych klientów, jak również z Alior Bank Express oraz Pepco. Wszystkie te marki wzbogacą ofertę m.in. centrum handlowego ?Zielone Wzgórze? w Białymstoku.

?Centra handlowe Carrefour ze względu na swoją lokalizację oraz ugruntowaną pozycję rynkową, cieszą się dużym zainteresowaniem ze strony najemców, którzy w obecnych czasach szukają sprawdzonych obiektów handlowych, gwarantujących im wysoką odwiedzalność. Podpisane ostatnio umowy najmu z firmami o stabilnej pozycji rynkowej, są najlepszą rekomendacja dla posiadanych przez nas obiektów? ? podsumowuje Ewa Karska Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.

 

A to już wiesz?  Siła nabywcza Polaków - wyniki badania GfK Purchasing Power Europe 2014/2015

CENTRA HANDLOWE CARREFOUR

Grupa Carrefour Polska,  należąca do francuskiej sieci Carrefour, to lider wielkiej dystrybucji  posiadający w swoim portfelu sieć centrów handlowych zlokalizowanych w dużych oraz średnich miastach. Cechą wspólną posiadanych obiektów jest siła marki  Carrefour, która obecna jest  w Polsce od 16 lat. Obecnie Carrefour Polska zarządza ponad  220 000 mkw. powierzchni handlowej zlokalizowanej w  20 obiektach na terenie całego kraju. Carrefour Polska prowadzi również intensywne działania rekomercjalizacyjne posiadanych obiektów w połączeniu z ich częściową lub całkowitą modernizacją.

 

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy