Wiadomości branżowe

Carrefour Polska na Facebooku ? rusza oficjalny fanpage firmy

Carrefour Polska na Facebooku ? rusza oficjalny fanpage firmy
6 maja swoją działalność inauguruje oficjalny fanpage Carrefour Polska na Facebooku. Strona będzie miejscem wymiany opinii, porad jak efektywnie zarządzać domowym budżetem oraz źródłem informacji o ofertach firmy. Użytkownicy i fani mogą spodziewać się również rozrywki i atrakcji – czekają na nich gry i konkursy z nagrodami. W odpowiedzi na potrzeby klientów Carrefour uruchamia oficjalny fanpage na Facebooku. Smart Shopping Club dla fanów ruszył 6 maja 2013 roku. Ma pełnić rolę informacyjną oraz poradniczą.Uruchamiamy stronę dla naszych fanów na Facebooku – jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce, gdzie będziemy słuchać klientów, rozmawiać z nimi, dzielić się i wymieniać wiedzą. Poprzez nasz Smart Schopping Club chcemy inspirować do robienia mądrych zakupów i jak najlepszego zarządzania domowym budżetem. Fanpage będzie też źródłem rozrywki i informacji na temat najatrakcyjniejszych promocji, ofert i okazji zakupowych – mówi Robert Noceń, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.Użytkownicy będą mieć dostęp do najświeższych informacji o

6 maja swoją działalność inauguruje oficjalny fanpage Carrefour Polska na Facebooku. Strona będzie miejscem wymiany opinii, porad jak efektywnie zarządzać domowym budżetem oraz źródłem informacji o ofertach firmy. Użytkownicy i fani mogą spodziewać się również rozrywki i atrakcji ? czekają na nich gry i konkursy z nagrodami.

W odpowiedzi na potrzeby klientów Carrefour uruchamia oficjalny fanpage na Facebooku. Smart Shopping Club dla fanów ruszył 6 maja 2013 roku. Ma pełnić rolę informacyjną oraz poradniczą.

Uruchamiamy stronę dla naszych fanów na Facebooku ? jednym z najpopularniejszych serwisów społecznościowych w Polsce, gdzie będziemy słuchać klientów, rozmawiać z nimi, dzielić się i wymieniać wiedzą. Poprzez nasz Smart Schopping Club chcemy inspirować do robienia mądrych zakupów i jak najlepszego zarządzania domowym budżetem. Fanpage będzie też źródłem rozrywki i informacji na temat najatrakcyjniejszych promocji, ofert i okazji zakupowych ? mówi Robert Noceń, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.

Użytkownicy będą mieć dostęp do najświeższych informacji o ofercie Carrefour, akcjach specjalnych, programach lojalnościowych oraz najnowszych, aktualnych promocjach i wyjątkowych okazjach zakupowych, przyjaznych dla klientów i ich portfeli. Strona ma być też przestrzenią wymiany opinii, porad i inspiracji dotyczących mądrego kupowania, gospodarowania domowym budżetem i zasobami oraz stylu życia. Każdego dnia Carrefour będzie podpowiadać i dzielić się wiedzą na temat codziennej ekonomii gospodarstw domowych.

Fanpage to również miejsce edukacji o Carrefour: historii powstania i rozwoju marki we Francji, na arenie międzynarodowej i w Polsce.

Nie zabraknie atrakcji ? dedykowanych fanom i ich przyjaciołom gier oraz konkursów z nagrodami pieniężnymi. Już niebawem fani będą mogli spróbować swoich sił w grze ?Zostań Mistrzem Zakupów? ? na najzręczniejszych czekają atrakcyjne nagrody. 

Zapraszamy do polubienia strony: https://www.facebook.com/CarrefourPolska

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

A to już wiesz?  Małe sklepy w czasie kryzysu ? dyskusja panelowa w Kielcach

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy