Data publikacji: 22.06.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: CARREFOUR POLSKA SPONSOREM TOUR DE POLOGNE…
Kategoria: Sklepy
Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.
Firma Carrefour Polska została Oficjalnym Partnerem Tour de Pologne UCI World Tour. Najsłynniejszy wyścig kolarski w Polsce odbędzie się po raz 73., w dniach 12-18 lipca 2016 roku. Zaangażowanie Carrefour jest elementem promocji zdrowia i aktywnego stylu życia wśród Polaków.
Tour de Pologne to jeden z najważniejszych wyścigów na świecie, należący do prestiżowego cyklu UCI World Tour. Najlepsi kolarze z Polski i całego globu zmierzą się z wymagającą trasą, liczącą prawie 1 200 kilometrów, dostarczając kibicom w kilkudziesięciu krajach siedem dni sportowych emocji na najwyższym poziomie.
Carrefour Polska został Oficjalnym Partnerem klasyfikacji „Zwycięzca etapu Tour de Pologne UCI World”. Oznacza to, że firma uhonoruje najlepszych kolarzy – zwycięzców każdego z siedmiu etapów wyścigu.
Carrefour odpowiadając na potrzeby Polaków, którzy przywiązują coraz większą wagę do zdrowego odżywiania, od 2015 roku realizuje w Polsce kampanię „Z miłości do Zdrowia”, której głównymi elementami są: zapewnienie szerokiej i różnorodnej oferty produktów prozdrowotnych w sklepach, edukacja Polaków w zakresie zasad zdrowego odżywiania i zachęcanie ich do aktywności fizycznej. Oprócz wspierania kolarstwa, najważniejszymi inicjatywami realizowanymi przez Carrefour w tym zakresie są sponsoringi maratonów oraz mniejszych imprez biegowych w różnych miastach w Polsce. Sieć wspiera zarówno biegaczy i swoich pracowników biorących udział w zawodach, jak również kibiców, którzy licznie przybywają żeby wspierać maratończyków na trasach biegów
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: