Biznes

Coccodrillo otworzyło salon stacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w Moskwie

Coccodrillo otworzyło salon stacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w Moskwie
CDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salon marki został otwarty w galerii Mega Teplyj Stan w Moskwie. Jest to jedno z najpopularniejszych centrów handlowych w tym mieście i charakteryzuje się dużą odwiedzalnością.

Informacja prasowa

Kościan, 10maja 2021r.

Coccodrillo otworzyło salonstacjonarny w jednym z największych centrów handlowych w MoskwieCDRL, właściciel marki Coccodrillo poszerza dostępność swoich produktów w Rosji. Salonmarki został otwarty w galerii Mega Teplyj Stanw Moskwie. Jest to jedno znajpopularniejszych centrów handlowych w tym mieścieicharakteryzuje siędużą odwiedzalnością.

Obecnie w Rosji znajduje się 10 salonówmonobrandowych Coccodrillo. W galerii Mega Teplyj Stanbutik Coccodrillo sąsiaduje bezpośrednio z flagowym sklepem rosyjskiego giganta branży artykułów dziecięcych Detsky Mir.

-W Rosji sytuacja pandemiczna jest stabilna, w samej Moskwie juz od dawna otwarte są galerie handlowe, restauracje, muzea, kina, dzieci chodzą do szkół.Z naszej perspektywy to dobry moment na rozbudowę sieci stacjonarnej w tym kraju.

Liczymy, że obecność Mega Teplyj Stan, przez wzgląd na popularność tej galerii, pozytywnie wpłynie na rozpoznawalność naszej marki, a w konsekwencji przełoży się również na sprzedaż–komentujeMarek Dworczak, prezes CDRL.Centrum handlowe MEGA Teplyi Stan zostało otwarte w 2002 roku. Obecnie znajduje się wnim 226 sklepów znanych marek. Powierzchnia handlowa obiektu to 142 640 mkw. Do obiektu przynależy parking, który jest w stanie pomieścić 6 800 samochodów. O SPÓŁCE: Grupa CDRLto wiodący dystrybutor odzieży dziecięcej w Europie Środkowo-Wschodniej.

Jest właścicielem marek własnych Coccodrillo,Lemon Explore, Petit Bijou, Broeloraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi -Buslik. Grupa CDRL dostarcza kompleksową ofertę dziecięcą, posiada własny zespół projektantów i designerów. Produkcja asortymentu poddawana jest pełnej kontroli jakości przy jednoczesnej optymalizacji kosztów i gwarancji bezpieczeństwa dostaw. Uzupełniającą ofertę stanowi obuwie dziecięce, produkcji własnej izewnętrznej oraz zabawki i akcesoria.

W portfolio spółki znajdują się również Sale Zabaw Fikołki, gdzie znajdują się sklepy i cornery zodzieżą marki Coccodrillo. Spółka prowadzi działalność wPolsce i wielu innych państwach Unii Europejskiej, a także poza nią. Produkty marki Coccodrillo dostępne są łącznie w 500 punktach handlowych a także w sklepie internetowym działającym w5wersjach językowych.

A to już wiesz?  Dr Andrzej Kassenberg: Technologie niskoemisyjne nie wystarczą, potrzebne są rozwiązania zeroemisyjne

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy