Carrefour Polska ? właściciel i zarządca centrum handlowego ?GALERIA SŁOWIAŃSKA? podpisał kolejną umowę najmu z firmą CDRL SA, właścicielem marki Coccodrillo. Salon tej marki zajmie powierzchnie 60 mkw.
Obecnie sieć Coccodrillo posiada ponad 180 salonów na terenie całej Polski, w których oferuje szeroką kolekcje odzieży dla dzieci w wieku 0 -14 lat. Sklep w ?Galerii Słowiańskiej? to kolejny po ?CH Morena? salon tej marki obecny w centrach handlowych Carrefour.
?Podpisana umowa najmu z właścicielem marki Coccodrillo to wzmocnienie dotychczasowej oferty skierowanej do najmłodszych klientów. Carrefour Polska przywiązuje dużą wagę do tego, aby posiadane przez Grupę centra handlowe były przyjazne dla rodzin, tak pod względem oferty handlowej, jak również komunikacji wewnątrz obiektu. Nasze centra posiadają liczne udogodnienia skierowane do matek oraz kobiet w ciąży?- podkreśla Ewa Karska Dyrektor Działu Galerii Handlowych w Carrefour Polska.
?Galeria Słowiańska? to jedno z pierwszych centrów handlowych w Zgorzelcu. Na powierzchni ok. 20 000 mkw. GLA zlokalizowanych jest ok. 40 sklepów i punktów usługowych. Wiodącymi najemcami są znane i cenione na polskim rynku marki odzieżowe, a także hipermarket Carrefour zajmujący powierzchnię ponad 11 000 mkw. Dodatkowo do dyspozycji klientów jest bezpłatny parking z 720 miejscami postojowymi.
Carrefour Polska intensywnie rozwija sieć posiadanych centrów handlowych, zarówno pod względem ich modernizacji, rozbudowy oraz częściowej lub całkowitej rekomercjalizacji. W obecnej chwili w portfelu Grupy znajduje się kilkadziesiąt centrów handlowych zlokalizowanych głównie w dużych i średnich miastach.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.