Biznes Firma

Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze

Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze
Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska

Data publikacji: 2021-03-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze
Kategoria: Firma, BIZNES

Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom.

Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze Firma, BIZNES - Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom.

Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom. Kupony rabatowe dostępne w pakiecie z produktami Sodexo to atrakcyjna odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy pragną zaoszczędzić na codziennych zakupach.

Oszczędności na wyciągnięcie ręki

Blisko 70% Polaków otrzymuje w swojej pracy przynajmniej jedno świadczenie pozapłacowe. Tak wynika z raportu Pracuj.pl “Benefity oczami pracowników”. Benefity, które pracownicy cenią najbardziej, to niewątpliwie te, które pozwalają zaoszczędzić pieniądze. Narzędzie, które służy do zabezpieczenia domowego budżetu przed nadszarpnięciem portfela, stanowią kupony rabatowe do wykorzystania w różnych rodzajach sklepów. Oferta jest bardzo różnorodna. Istotne jest, by pamiętać, że na zakupy artykułów spożywczych, różnorodnych usług, nawet komunikacyjnych czy kursu nauki języka obcego może przysługiwać atrakcyjna zniżka.

Sprytne zakupy

Jak przedstawia najnowszy raport „Raport o E-commerce w Polsce” przygotowany przez Gemius Polska, aż 73% polskich internautów deklaruje, że korzysta z zakupów online. Kupujemy przez internet coraz częściej, do czego zmusiła nas między innymi pandemia. Na ten wynik składa się również popularna idea smart shoppingu. Jak wynika z raportu GfK Polonia przygotowanego dla portalu Zafinansowani.pl, 48% Polaków deklaruje robienie "sprytnych zakupów".

– Polacy znają doskonale ideę smart shoppingu, dlatego obserwujemy duże zainteresowanie książeczką rabatową dodawaną w ramach różnych pakietów Sodexo. We współpracy z naszymi kontrahentami dwa razy w roku przygotowujemy rabaty szyte na miarę. Zaletą naszych kuponów jest ich dostępność. Nie są to krótkoterminowe promocje. Kupujący ma długi czas, by rozważyć zakup bez presji czasu – mówi Karolina Karolczak, Dyrektor ds. Zakupów i Współpracy z Partnerami, Sodexo Benefits and Rewards Services Polska.

A to już wiesz?  Bezpłatne szkolenie dla NGO - planowanie strategii, pozyskiwanie funduszy

 

Kupony rabatowe dodawane są beneficjentom w ramach pakietów oferowanych przez Sodexo. Ponadto, na platformie internetowej Sodexo Friends istnieje możliwość skorzystania z promocji dla niezarejestrowanych użytkowników. Zainteresowani do wyboru mają wiele atrakcyjnych zniżek na produkty oraz usługi znanych oraz cenionych marek. 

 

Kontakt dla mediów:

Inga Ryfka

Account Executive

+48 790 393 471

[email protected]

 

 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Codzienne oszczędzanie i smart shopping a benefity pracownicze Firma, BIZNES - Rosnąca rola dodatkowych świadczeń, którą otrzymują pracownicy oraz wzrost sprzedaży e-commerce spowodowały wprowadzenie nowych narzędzi motywacyjnych. Istotną rolę odegrała również idea smart shoppingu, która stała się bardzo bliska Polakom.
Hashtagi: #Firma #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy