DaWanda Polska ? internetowa platforma do sprzedaży przedmiotów unikalnych i wykonanych ręcznie ? rozpoczęła współpracę z Euro RSCG Sensors. Usługi agencji obejmą działania komunikacyjne z obszaru brand PR. Agencja została wybrana do współpracy w wyniku przetargu.
W ramach współpracy z DaWanda Polska, agencja będzie realizowała pełen zakres działań komunikacyjnych i doradczych. Euro RSCG Sensors będzie odpowiedzialna za wprowadzenie DaWanda Polska na polski rynek, w tym za: działania media relations, blogger relations oraz organizację i koordynację serii spotkań mediowych prezentujących różne strony serwisu.
DaWanda jest obecnie największą europejską platformą handlową, na której projektanci mogą tworzyć butiki i sprzedawać przedmioty zaprojektowane i wyprodukowane bezpośrednio przez nich. Specyfika portalu to niespotykanie niska prowizja – 5%, a także możliwość sprzedaży na dziewięciu rynkach europejskich. DaWanda w Polsce planuje koncentrować się na udostępnianiu projektantom możliwości sprzedaży za granicą, umożliwieniu im startu bez kosztów inwestycji i biznesowego know-how oraz wsparciu szkoleniowym. Projektanci będą mieli możliwość promocji zarówno na platformie, jak i poprzez prezentowanie swoich produktów w showroomie DaWandy.
Euro RSCG Sensors to największa w Polsce sieciowa agencja public relations. Należy do holdingu HAVAS Worldwide. Oferuje kompleksowe usługi konsultingowe w obszarach komunikacji korporacyjnej, finansowej, kryzysowej, public affairs, zarządzania relacjami ze społecznościami oraz komunikacji marketingowej. Zespół Euro RSCG Sensors liczy ponad 40 konsultantów z wiedzą i doświadczeniem z poszczególnych sektorów gospodarki. Firma należy do polskiego Związku Firm Public Relations.