We wrześniu ubiegłego roku Divante nawiązało współpracę z INTERSPORT. Prezentujemy podsumowanie wybranych aspektów współpracy. Podejmując współpracę z Intersport Divante przejęło opiekę nad istniejącym sklepem internetowym http://esklep.intersport.pl/. Zrealizowano:
- Optymalizację konwersji w sklepie internetowym ? podzieloną na rekomendację do obecnego projektu sklepu oraz całkowite przeprojektowanie maski sklepu.
- Poszerzenie zasięgu e-sprzedaży działaniami z zakresu SEM, ePR, social media oraz przygotowanie podwalin pod późniejsze rozwijanie niewykorzystanych obszarów marketingu sprzedażowego.
Prezentujemy case-study będący podsumowaniem jednego z obszarów działania – optymalizacji sklepu internetowego.
Efekty
Uzyskaliśmy efekty zarówno na poziomie biznesowym (lepsza konwersja) jak i technicznym (stabilne działanie, mniejsze obciążenie serwerów). Uzyskaliśmy też poprawę parametru łączącego wskaźniki biznesowe i techniczne ? znacznie skrócił się czas ładowania stron, co poprawia użyteczność serwisu dla klienta.
Efekty biznesowe
- Wzrost współczynnika konwersji o 46,21%.
- Wzrost ilości przeglądanych strony na odwiedziny o 21,24%.
Efekty techniczne
- Spadek obciążenie serwerów o 70% przy obsłudze takiego samego wolumenu ruchu. Dzięki temu sezon świąteczny będzie mógł być obsłużony bez ponoszenia dodatkowych kosztów związanych z hostingiem.
- Zwiększenie szybkości ładowania sklepu o 40% dla użytkownika końcowego wg. Google Analytics.
Pobierz case study optymalizacji e-Commerce dla INTERSPORT.