Biznes

Douglas ogłasza współpracę z TikTok Polska w kampanii Brands We Love

Douglas ogłasza współpracę z TikTok Polska w kampanii Brands We Love
Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy. Dzięki naszym wspólnym działaniom, TikTok ma szansę stać się love brandem, nie tylko na świecie, ale także w Polsce - mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing CE, TikTok

[Warszawa, 29 września 2020 r.]

Douglas wraz z Polskim zespołem TikTok przygotował akcję specjalną Brands We Love. Przy zakupie dwóch wybranych produktów marek Douglas Collection make-up, Florence by Mills, Glam Glow, Kylie Skin, One Two Free, Mario Badescu oraz Clinique za min. 129 zł, klient otrzyma wyjątkowy prezent od TikTok — designerskie skarpetki! Kampania rozpocznie się 29 września i potrwa 2 tygodnie, będzie obowiązywała we wszystkich perfumeriach oraz na Douglas.pl.

Kampanie multibrandowe Douglas cieszą się niezwykłą popularnością od prawie 2 lat. Wynika to z umiejętności dopasowania się do potrzeb klientów oraz odpowiedzi na aktualne trendy. Marce Douglas zależało na przygotowaniu komercyjnej oferty, która przyciągnie do perfumerii młodszą grupę klientów*. Współpraca z aplikacją TikTok, która posiada już 100 mln aktywnych użytkowników w Europie** doskonale wpisała się w te potrzeby. Akcja będzie miała silne wsparcie marketingowe w kanałach digital oraz w perfumeriach stacjonarnych.

– Jednym z celów naszych działań w Polsce jest wzrost świadomości marki na rynku. Współpraca z perfumeriami Douglas daje nam zupełnie nowe możliwości dotarcia do użytkowników również w świecie offline oraz jest doskonałym początkiem na rozpoczęcie długofalowej biznesowej współpracy. Dzięki naszym wspólnym działaniom, TikTok ma szansę stać się love brandem, nie tylko na świecie, ale także w Polsce – mówi Rafał Drzewiecki, Head of Marketing CE, TikTok Polska.

TikTok przykłada dużą wagę do jakości oraz przyjaznych środowisku rozwiązań. Dlatego dla klientów perfumerii przygotował kartonowe opakowania oraz 4 zupełnie różne wzory designerskich skarpetek, wykonanych z bawełny czesanej. Skarpetki oraz opakowania zostały wyprodukowane w Polsce.
TikTok to wiodąca platforma krótkich filmów video. Misją TikToka jest to, by użytkownicy społeczności mogli dzielić się swoją wyobraźnią, wiedzą i wszystkimi chwilami, które są dla nich ważne — z każdego miejsca na świecie. Nasza platforma to miejsce, w którym każdy może pokazać swoja twórczość, dając widzom autentyczną i inspirującą radość.

A to już wiesz?  Kluczowa dla uczenia maszynowego hipoteza została udowodniona przez polskiego naukowca. Odkrycie ma znaczenie także dla innych działów matematyki

*TG 16-20lat
**Według Richard Waterworth General Manager, UK & EU

***
O Douglas

Douglas jest jedną z wiodących firm w sektorze beauty w Europie. Swoją silną pozycję zawdzięcza ponad 2400 perfumeriom w najlepszych lokalizacjach w 21 krajach europejskich. Wielokanałowa oferta sprzedaży – sklepy stacjonarne, sklep internetowy i aplikacja mobilna – a także stale wzbogacane portfolio ponad 38 000 produktów, sprawiają, że Douglas jest liderem na rynku beauty. Nasz największy atut to ponad 20 000 wysoko wykwalifikowanych ekspertów kosmetycznych, którzy każdego dnia dokładają starań, aby nasi klienci czuli się piękniejsi, bardziej pewni siebie i dzięki temu – szczęśliwsi, a sam dobór odpowiednich produktów stawał się dla nich wyjątkowym doświadczeniem. W Polsce Douglas posiada 143 perfumerie w największych galeriach handlowych oraz przy prestiżowych ulicach handlowych.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy