DPD Polska po raz siódmy ze statuetką Superbrands
DPD Polska po raz siódmy otrzymała prestiżową nagrodę Superbrands, przyznawaną najsilniejszym markom w kraju. Firma po raz kolejny zapewniła także wsparcie logistyczne przedsięwzięcia.
Prestiżowe tytuły przyznawane są na podstawie badania Superbrands, będącego największym konsumenckim sondażem siły i wizerunku marek. W tegorocznej edycji wyłoniono 33 laureatów, którzy dzięki wyróżnieniu wzmocnili swoją pozycję oraz utwierdzili klientów i partnerów biznesowych w przekonaniu, że mają do czynienia z najlepszą ofertą w danej kategorii. W tym roku hasłem przewodnim projektu jest „the new normal”. To właśnie zdobywanie i utrzymanie zaufania odbiorców w nowej, kształtującej się rzeczywistości stało się dla marek jednym z największych wyzwań.
Superbrands jest międzynarodową, niezależną organizacją działającą w 90 krajach na całym świecie. Od 26 lat wyróżnia najlepsze marki, które dzięki rozwiązaniom, jakie oferują swoim klientom, osiągnęły rynkowy sukces i zyskały ich zaufanie.
W ramach badania, którego realizatorem jest instytut badawczy ARC Rynek i Opinia, co dwa lata grupa dziesięciu tysięcy respondentów poddaje weryfikacji 2000 marek pogrupowanych w ponad stu kategoriach. Weryfikowane są między innymi: znajomość marki, odsetek osób, które korzystały z jej oferty w poprzednich dwunastu miesiącach, oraz opinie o niej. Proces certyfikacji wspiera Rada Marek – stałe grono doradcze dla Superbrands w Polsce, które tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem w dziedzinie marketingu, badań, strategii, brandingu, reklamy i PR. Końcowa ocena powstaje w wyniku połączenia obrad Rady z opiniami konsumentów.
***
O DPD Polska
DPD Polska [dpd.com.pl] jest częścią DPDgroup, drugiej pod względem wielkości międzynarodowej sieci kurierskiej w Europie. Jest wiodącą firmą na polskim rynku. Z DPD kooperuje ponad 8 tys. kurierów. Firma dysponuje siecią ponad 5 tys. punktów DPD Pickup oraz DPD Pickup Oddziałów Miejskich. Dzięki innowacyjnym technologiom, znajomości lokalnej specyfiki i doskonałej obsłudze, DPD dostarcza usługi najwyższej jakości nadawcom i odbiorcom paczek. W 2016 r. DPD Polska wprowadziła jako pierwsza na rynku możliwość dokonania płatności za pobranie kartą u kuriera. W 2018 r. firma rozwinęła sieć oddziałów miejskich i wprowadziła nowe usługi dla biznesu – DPD Today i Dostawy Nocne.
DPDgroup doręcza codziennie 7,5 mln przesyłek na całym świecie. Dysponuje zespołem 97 tys. ekspertów od doręczeń działających pod markami DPD, Chronopost, SEUR i BRT oraz siecią 58 tys. punktów Pickup. Jest siecią kurierską holdingu GeoPost, który należy do poczty francuskiej La Poste. W 2020 roku DPDgroup wzmocniła zobowiązanie dotyczące zmniejszenia śladu węglowego. W ramach strategii społecznej odpowiedzialności biznesu firma będzie doręczać przesyłki w wielu miastach Europy w sposób neutralny dla środowiska z celem poprawy jakości życia ich mieszkańców.