Serwis eKomercyjnie.pl oraz Grupa Divante są inicjatorami pierwszego w Polsce dnia zakupów on-line bez kosztów dostawy.
Głównym celem Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie jak największej liczby osób do zrobienia zakupów w sieci – jako alternatywy dla odwiedzania tradycyjnych sklepów. 1 grudnia sklepy uczestniczące w akcji zaoferują wszystkim swoim klientom darmową dostawę zamówień, niezależnie od ich wartości.
Autorzy akcji uważają, że darmowa dostawa może skutecznie zachęcić osoby, które do tej pory nie zamawiały w sieci.
Celem numer dwa jest pokazanie, że polskie sklepy internetowe nie rywalizują głównie między sobą, ale wolą stawać do walki z tradycyjnymi placówkami (tak jak one rywalizują z siecią). Aktualnie mamy (jako e-handel) teoretycznie między 2 a 3 procent całego rynku handlu w Polsce, dlatego jest tutaj spore pole do popisu – mówi Krzysztof Bartnik z eKomercyjnie.pl
Jako dostawca rozwiązań eCommerce widzimy wiele obszarów do współpracy pomiędzy naszymi klientami. Często współpracują oni ze sobą dla zapewnienia szerszej oferty lub wartości dodanej. W wypadku Dnia Darmowej Dostawy mamy do czynienia z niespotykaną dotychczas skalą współpracy wielu sprzedawców. – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.
W akcji bierze dziś udział już blisko 200 sklepów. Są to zarówno duże jak i małe sklepy. Dołączyć do akcji można, odwiedzając serwis ekomercyjnie.pl.