Z miesiąca na miesiąc w wirtualnym świecie pojawia się coraz więcej różnorodnych sklepów internetowych, w których można kupić dosłownie wszystko. Polacy coraz chętniej robią zakupy przez Internet, jednak w porównaniu z krajami zachodnimi, jesteśmy daleko w tyle.
Handel internetowy w Polsce jest jeszcze niedoceniany i wielu ludzi nie ufa tego typu zakupom. Głównie obawiamy się, że nie otrzymamy zamówionego i opłaconego towaru, że nie będzie on zgodny z opisem lub, że czas przesyłki będzie za długi. Ponadto wiele osób twierdzi, że musi zobaczyć na żywo produkt przed jego zakupem.
W celu rozpowszechnienia i promocji e-handlu w Polsce 1 grudnia organizowana będzie akcja pt. „Dzień Darmowej Dostawy” wzorowana na amerykańskim Free Shipping Day. W dniu tym sklepy, które przyłączą się do akcji zapewnią swym klientom darmową dostawę zakupionego w ich sklepach towaru, bez względu na wartość zamówienia.
Motywem przewodnim Dnia Darmowej Dostawy jest zachęcenie polskich konsumentów do robienia zakupów w sieci. Akcja jest skierowana zarówno do klientów przekonanych do e-sklepów, jak również osób sceptycznie nastawionych do tej formy zakupów. Data została ustalona z myślą o zbliżających się świętach Bożego Narodzenia, okresie, w którym większość z nas nie ma czasu na tradycyjne zakupy, a dzięki sklepom internetowym możemy zakupić prezenty dla bliskich bez czasochłonnego chodzenia po centrach handlowych.
Do akcji przyłączyło się około 400 sklepów, w tym również Kidy.pl, gdzie można zaopatrzyć się w produkty dla swoich dzieci. „Jest to wspaniała okazja dla naszych stałych klientów na zrobienie zakupów bez dodatkowych opłat za przesyłkę, ale także dla nowych klientów, którzy będą mogli wypróbować produkty Humana. Serdecznie zapraszamy i zapewniamy, że wysyłka produktów będzie szybka jak zawsze.” – mówi Agata Chmielewska – Specjalista ds. Sprzedaży Internetowej Kidy.pl.
Więcej na www.kidy.pl
***
Grupa przedsiębiorstw Humana Milchunion, z obrotem ponad 2,9 mld € i ilością ponad 3,3 mld kg przetwarzanego rocznie mleka, należy do liderów firm przetwarzających ten surowiec. W Niemczech Humana Milchunion zajmuje pod tym względem drugie miejsce, natomiast w światowym rankingu mieści się w pierwszej dwudziestce. Humana Milchunion eG, spółka „matka“ całej grupy przedsiębiorstw, jest zorganizowana na zasadach spółdzielczych, co oznacza, że dostawcy najważniejszego surowca – mleka są właścicielami firmy. Produkty Humana Milchunion są dostępne w ponad 70 krajach świata.
Więcej informacji w serwisie www.humana.pl.
***
Verco Sp. z o.o. to nowoczesna i dynamicznie rozwijająca się firma na rynku farmaceutycznym i FMCG. Jej działania skierowane są do dzieci i ich rodziców oraz do kobiet w ciąży. W ofercie firmy znajdują się wysokiej jakości produkty żywieniowe dla niemowląt i małych dzieci – mleka modyfikowane i kaszki HUMANA, herbatki oraz woda dla niemowląt HUMANA, a także produkty z rynku farmaceutycznego: nowoczesny suplement diety dla kobiet w ciąży i mam karmiących piersią – preparat PregnaPLUS, suplement diety skutecznie wspomagający prawidłowe funkcjonowanie dróg moczowych – Femisept URO. Nowością w ofercie jest probiotyk nowej generacji – Trivagin.
Więcej informacji w serwisach: www.verco.com.pl www.kidy.pl www.miaorganic.pl www.mosbito.pl