Wiadomości branżowe

E-handel nie tak bardzo wirtualny, czyli nowości na OleOle.pl

E-handel nie tak bardzo wirtualny, czyli nowości na OleOle.pl
Dodatkowe usługi realizowane przy dostawie sprzętu do domu, doradztwo związane z nadchodzącą cyfryzacją, ekspresowa dostawa sprzętu AGD przed Wielkanocą, zapas kawy do nowego ekspresu – to ostatnie ulepszenia, jakie wprowadził sklep internetowy OleOle.pl. Konsumenci chcą dziś dostać dużo więcej niż tylko mail od sprzedawcy i przesyłkę z zamówionym przedmiotem. Wymagania są spore, w szczególności w branży RTV/AGD – jednej z najbardziej rozwiniętych kategorii w e-commerce. Branża RTV/AGD oraz elektronika to jedne z najbardziej obleganych gałęzi e-commerce. Z raportu SMB (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego) wynika, że prawie dwie trzecie całej sprzedaży internetowej skupia się w czterech największych branżach: RTV/AGD, wyposażenie domu i ogrodu, sprzęt komputerowy oraz książki i multimedia.Z kolei z analizy agencji Praktycy.com sprzęt AGD, odzież czy elektronikę użytkową mogliśmy znaleźć w co piątym e-sklepie – daje to 22 proc. udziału w rynku. Sprzedawcy internetowi muszą oferować dziś znacznie więcej niż tylko katalog produktów z promocjami oraz mailowy kontakt z klientem. – Wprowadziliśmy nowy program „Nie kupuj kota w worku

Dodatkowe usługi realizowane przy dostawie sprzętu do domu, doradztwo związane z nadchodzącą cyfryzacją, ekspresowa dostawa sprzętu AGD przed Wielkanocą, zapas kawy do nowego ekspresu – to ostatnie ulepszenia, jakie wprowadził sklep internetowy OleOle.pl. Konsumenci chcą dziś dostać dużo więcej niż tylko mail od sprzedawcy i przesyłkę z zamówionym przedmiotem. Wymagania są spore, w szczególności w branży RTV/AGD – jednej z najbardziej rozwiniętych kategorii w e-commerce.

Branża RTV/AGD oraz elektronika to jedne z najbardziej obleganych gałęzi e-commerce. Z raportu SMB (Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego) wynika, że prawie dwie trzecie całej sprzedaży internetowej skupia się w czterech największych branżach: RTV/AGD, wyposażenie domu i ogrodu, sprzęt komputerowy oraz książki i multimedia.

Z kolei z analizy agencji Praktycy.com sprzęt AGD, odzież czy elektronikę użytkową mogliśmy znaleźć w co piątym e-sklepie – daje to 22 proc. udziału w rynku. Sprzedawcy internetowi muszą oferować dziś znacznie więcej niż tylko katalog produktów z promocjami oraz mailowy kontakt z klientem. – Wprowadziliśmy nowy program „Nie kupuj kota w worku – 100 proc. bezpiecznych zakupów”, który łączy handel wirtualny z bezpieczeństwem zakupów dokonywanych w zwykłym sklepie, oferuje fachową pomoc oraz usługi realizowane podczas dostawy. Na stronie sklepu zamieściliśmy również poradniki pomagające konsumentom dokonywać wyborów – ostatnio poradnik jak dopasować sprzęt telewizyjny do zbliżającej się cyfryzacji. – komentuje Tomasz Żelazny z OleOle.pl, jednego z największych sklepów działających w branży RTV/AGD.

Przed samą Wielkanocą wprowadzone zostały udogodnienie dla zabieganych gospodyń domowych. Sprzęty kuchenne zamówione do godziny 12.00 zostaną dostarczone do ich domów bardzo szybko – już dnia następnego. Niemal do każdego objętego  programem sprzętu AGD dołączony jest drobny upominek.

Platformy ułatwiają sprzedaż

Prowadzony przez OleOle.pl program „Nie kupuj kota w worku” ułatwia dokonywanie zakupów internetowych produktów RTV i AGD o dużych gabarytach, czyli np. pralki, zmywarki, lodówki, kuchenki czy telewizorów o przekątnej większej niż32 cale. Zamówiony towar jest dostarczany bezpośrednio do domu klienta w terminie przez niego wyznaczonym – także między godziną 19-21. Sprzęt wysyłany jest w ciągu 24 h, a pracownicy OleOle.pl bez dodatkowych opłat wniosą zamówienie do domu Klienta niezależnie od piętra, na którym mieszka oraz rozpakują przesyłkę umożliwiając obejrzenie przedmiotu. Klient może więc zapłacić za dostarczony towar dopiero po jego dokładnym sprawdzeniu.    

A to już wiesz?  Showrooming ? oglądamy w sklepie, kupujemy w sieci

  Podczas składania zamówienia Klient może wybrać dokładny dzień dostawy, a także określić najwygodniejszą godzinę odebrania przesyłki. Kupując przez Internet konsument ma nadzieję ograniczyć wydatki, ale równie istotne jest dla niego bezpieczeństwo zakupu, szybka dostawa, jakość obsługi oraz dobry kontakt ze sklepem. Darmowe wniesienie sprzętów o dużych gabarytach przez pracowników naszego sklepu jest również dużym udogodnieniem – komentuje wprowadzony program konsumencki Tomasz Żelazny.

Sklep wprowadza ponadto promocje. – Przy zakupie ekspresu klient otrzyma półroczny zapas kawy, a nabywając konkretny model telewizora dostanie moduł CAM Cyfra+ w pakiecie. Dla internauty najważniejsza nadal pozostaje cena, dlatego ostatnio oferujemy np. najnowszy model iPada w jednej z najniższych cen na rynku – dodaje Tomasz Żelazny z OleOle.pl.

E-sklepy płaszczyzną szerokiej komunikacji

Na usługach podstawowych się jednak nie kończy. E-sklepy wychodzą poza sieć i przestają być zwykłą platformą transakcyjną. To nie tylko sprzęt, ale również porady i usługi. Sklep OleOle.pl wprowadził więc dodatkowe świadczenia, np. możliwość zmiany kierunku otwierania drzwi w lodówkach podczas przekazywania zamówionego sprzętu klientowi. Z drugiej strony konsument korzysta z możliwości wywiezienia starego sprzętu i otrzymuje pomoc przy montażu nowego. Oprócz doradztwa i wsparcia technicznego bezpośrednio u klienta, OleOle.pl doradza klientom w kwestii zbliżającej się cyfryzacji. Na stronie internetowej sklepu już działa dodatkowa zakładka poświęcona przejściu z ery analogowej do cyfrowej.

Wielu klientów ma wątpliwości, czy telewizor, który chcieliby kupić oraz ten już posiadany w domu, spełniają wymogi cyfryzacji. Stąd konsument od razu może wybierać w tych modelach telewizorów oraz dekoderów, które spełniają wymogi przejścia w erę odbioru cyfrowego – komentuje Żelazny z OleOle.pl. Podstrona sklepu informuje również m.in. o kolejnych etapach wdrażania procesu cyfryzacji w Polsce oraz o programach, które będą mogły być bezpłatnie odbierane w ramach przejścia z ery analogowej.

A to już wiesz?  Divante podsumowuje współpracę z INTERSPORT

 

Źródło dotPR. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy