Wiadomości branżowe

Ecommerce Trends 2013 ? Jak sprzedawać więcej?

Ecommerce Trends 2013 ? Jak sprzedawać więcej?
Już 27 i 28 lutego w Warszawie na konferencji  Ecommerce Trends 2013 wystąpią praktycy ecommerce reprezentujący wiodące  firmy  działające w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Dwa dni będą szczelnie wypełnione praktycznymi prezentacjami, poradami ekspertów rynkowych. Podczas Ecommerce Trends 2013 swoje zainauguruje działalność Szkoła e-Commerce Polska, która przygotowała unikalne szkolenie dotyczące na temat:  pozyskiwania klienta, konwersji oraz utrzymania relacji. Rynek ecommerce rozwija się niezwykle dynamicznie i chyba mało jest już firm, które nie planują takich działań w swojej strategii.„Ecommerce Trends 2013 to pierwsza nasza konferencja dotycząca tego rynku, którą organizujemy jako NoNoobs – mówi Agnieszka Świtkowska

Już 27 i 28 lutego w Warszawie na konferencji  Ecommerce Trends 2013 wystąpią praktycy ecommerce reprezentujący wiodące  firmy  działające w branży handlu internetowego, dostawcy rozwiązań oraz firmy badawcze. Dwa dni będą szczelnie wypełnione praktycznymi prezentacjami, poradami ekspertów rynkowych. Podczas Ecommerce Trends 2013 swoje zainauguruje działalność Szkoła e-Commerce Polska, która przygotowała unikalne szkolenie dotyczące na temat:  pozyskiwania klienta, konwersji oraz utrzymania relacji. Rynek ecommerce rozwija się niezwykle dynamicznie i chyba mało jest już firm, które nie planują takich działań w swojej strategii.

?Ecommerce Trends 2013 to pierwsza nasza konferencja dotycząca tego rynku, którą organizujemy jako NoNoobs ? mówi Agnieszka Świtkowska, co-founder NoNoobs.pl S.A.-  Podczas dwóch dni konferencji pokażemy prawie 30 prezentacji, pojawi się ponad 40 prelegentów, będą sesje równoległe, specjalny Warsztat prowadzony przez Szkołę e-Commerce Polska, dwóch Doktorów będzie doradzało sklepom internetowym jak polepszyć działania i zwiększyć przychody. Program konferencji naładowany jest praktyczną wiedzą, którą można wykorzystać na wciąż dynamicznie rosnącym, ale jednak bardzo konkurencyjnym rynku ecommerce. Pierwszego dnia odbędzie się również Panel Dyskusyjny, w którym założyciele e-Izby- e-Commerce Polska, będą starali się  odpowiedzieć na pytanie jak zwiększyć udział ecommerce w sprzedaży detalicznej ? dodaje.?

Pierwszy dzieÅ„ konferencji poÅ›wiÄ™cimy aktualnej sytuacji polskiego ecommerce – w specjalnej prezentacji i Wojciech Å»bikowskiz Gemius Polska odpowie na pytania dotyczÄ…ce preferencji klientów- czyli: kto kupuje? Jak kupuje? Co kupuje? Wreszcie – gdzie kupuje. Najnowsze trendy w systemach pÅ‚atnoÅ›ci, które sÄ… podstawÄ… dobrze dziaÅ‚ajÄ…cego sklepu, przedstawi MichaÅ‚ Bzowy z Przelewy 24. W Panelu Dyskusyjnym organizowanym przy współudziale e-Commerce Polska wystÄ…piÄ…  min.  Grzegorz Wójcik z Fundacji Rozwoju Gospodarki Elektronicznej, Anna BogdaÅ„ska z Merlin.pl, Justyna Skorupska z FACT-Finder, Maciej Nykiel z Fly.pl, MichaÅ‚ Nowak z Conrad Electronic Polska, Piotr Broniarczyk z Okazje.info, Piotr Kurczewskiz Przelewy 24 czy Marcin JÄ™drzejewski z Boston Consulting Group. DzieÅ„ zamkniemy blokiem prezentacji dotyczÄ…cych nowych modeli biznesowych na rynku ecommerce oraz nowych strategii biznesowych.

A to już wiesz?  Kalendarz Rossmanna: dwie statuetki podczas miÄ™dzynarodowego festiwalu Zoom-Art

Drugiego dnia mnóstwo wiedzy praktycznej dla sklepów dowolnej wielkoÅ›ci. Anna Rak z Trusted Shops przedstawi prezentacjÄ™ pod znamiennym tytuÅ‚em: Twoje 5 minut czy uÅ‚amek sekundy? PamiÄ™tajmy, że kolejny sklep w Å›wiecie cyfrowym jest tylko kilka kliknięć dalej, mamy naprawdÄ™ niewiele czasu na przekonanie potencjalnego klienta! Jak generować wiÄ™ksza sprzedaż bez ryzyka? Na to pytanie bÄ™dzie staraÅ‚ siÄ™ odpowiedzieć Tomasz Karwatka z Divante. Doktor Sales –Marcin Michalski z Cube Group pomoże w doborze najlepszych dziaÅ‚aÅ„ reklamowych dla sklepów, a MichaÅ‚ Cortez, Addictives, przybliży temat retargetingu i remarketingu. W dalszej części dnia na sesjach równolegÅ‚ych bÄ™dziemy zajmowali siÄ™ tematami zwiÄ…zanymi z komunikacjÄ…, marketingiem, optymalizacjÄ… czy konwersjÄ…. Pod koniec dnia wystÄ…pi jeden ze Å›wiatowych liderów w dostarczaniu rozwiÄ…zaÅ„ w chmurze i dedykowanych serwerów ? przedstawiciel firmy Akamai.

 ?Sprzedaż przez internet roÅ›nie dynamicznie mimo spowolnienia gospodarczego, a prognozy dla tego rynku sÄ… caÅ‚y czas bardzo dobre. ? powiedziaÅ‚ Dariusz SokoÅ‚owski, co-founder NoNoobs.pl S.A. – Rynek ten cechuje jednak ogromna dynamika zmian oraz wysoka konkurencyjność ze wzglÄ™du na niskÄ… barierÄ™ wejÅ›cia. Taka sytuacja powoduje, że wciąż potrzebujemy uczyć siÄ™ od liderów rynkowych, poznawać nowe rozwiÄ…zania czy nowe sposoby marketingu. JeÅ›li podmioty dziaÅ‚ajÄ…ce w tym segmencie nie bÄ™dÄ… siÄ™ rozwijaÅ‚y i dostosowywaÅ‚y do nowych wyzwaÅ„, na przykÅ‚ad na rynku mobilnym, czeka je powolna marginalizacja. Na Ecommerce Trends 2013 zaprosiliÅ›my najlepszych ekspertów z branży, żeby każdy uczestnik mógÅ‚ wynieść z niej coÅ› co pozwoli mu jeszcze lepiej realizować swoje cele biznesowe ? dodaje.?

Konferencja Ecommerce Trends 2013 to wydarzenie, którego celem jest promowanie praktycznej wiedzy pozwalającej rozwijać działania sprzedażowe w internecie. NoNoobs.pl wspiera podczas spotkania nawiązywanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi partnerami, ekspertami rynkowymi oraz osobami, które odniosły sukces w ecommerce.

A to już wiesz?  Kredyt ratalny plus w mBanku

27-28 lutego 2013 r. Warszawa

Program konferencji:

www.ecommercetrends.pl/program

Rejestracja uczestników: 

www.ecommercetrends.pl/rejestracja-na-konferencje

Warsztaty Szkoły e-Commerce Polska 28.02. w trakcie konferencji Ecommerce Trends 2013

www.ecommercetrends.pl/warsztaty

Uczestnicy warsztatów mogą również wziąć udział w pierwszym dniu konferencji Ecommerce Trends 2013 i skorzystać ze specjalnej ceny biletów.


NoNoobs.pl S.A. (www.nonoobs.pl)

NoNoobs S.A. to grupa doświadczonych organizatorów e-biznesowych imprez. W 2008 r. przygotowaliśmy jedną z pierwszych konferencji na temat polskiego rynku e-commerce. Konferencje NoNoobs w prawie każdym aspekcie związane są z tematyką internetu, mobile, czy gier.  

Przede wszystkim, wiemy jednak, jak przygotować programy wydarzeń z najlepszymi merytorycznie treściami oraz wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi komunikacyjnych. Jesteśmy dumni z tego, że poziom imprez organizowanych przez NoNoobs stoi na najwyższym poziomie.

Do naszych najbardziej znanych produktów należą ? Game Industry Trends 2011/2012, Revenue Trends 2012/2013, Generation Mobile 2012/2013,  Social Enterprise 2012, Ecommerce Trends 2103 czy Game Based Learning 2013.  Zespół NoNoobs składa się z ludzi, którzy wiedzą kto jest kim w polskim internecie i rynku mobile.

Misją e-Commerce Polska jest rozwój polskiej branży e-commerce poprzez współpracę, wymianę know-how, działania legislacyjne oraz silną i efektywną reprezentację wspólnych interesów w dialogu z instytucjami polskiej administracji rządowej, Unii Europejskiej oraz organizacjami pozarządowymi w kraju i na świecie.

Kontakt: www.ecommercepolska.pl, e-mail: [email protected]

 

 

Źródło nonoobs.pl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy