Data publikacji: 2021-02-22
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Electrolux PerfectCare będzie kontynuować edukację ekologiczną w 2021 r.
Kategoria: Konsument, BIZNES
Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej.
Electrolux będzie kontynuować w nadchodzącym roku szerokie działania z zakresu edukacji ekologicznej. Firma będąca liderem kategorii AGD w Dow Jones Sustainability World Index skupi się wokół promowania działań mających na celu przedłużenie życia odzieży oraz wspieraniu idei gospodarki cyrkularnej.
Pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare zostały zaprojektowane w taki sposób, aby przedłużać życie naszej odzieży. Wszystkie zastosowane technologie mają jeden cel – aby nasze ubrania mogły służyć nam jak najdłużej. Pralki posiadają tryb krótkiego prania parowego, dzięki czemu odświeżymy nasze ubrania bez uruchamiania całego cyklu. Pralki dostosowują również parametry prania do załadunku, a także zmiękczają wodę, dzięki czemu zapewniają lepsze działanie detergentów.
Działania Electrolux PerfectCare to odsłona globalnej strategii zrównoważonego rozwoju marki Electrolux, które prowadzone są pod hasłem „Make it last”.
W styczniu br. wystartowała kolejna odsłona kampanii „Pierz, susz, noś dłużej”, która zachęca do dbania o ubrania i bardziej świadomych zakupów. Tym razem Tomasz Ossoliński, projektant i krawiec znany ze swojego proekologicznego podejścia do mody, w krótkich video zachęca do konstruowania tzw. szafy kapsułowej. Dzięki przemyślanym zakupom i odpowiednio dobranym ubraniom, wykonanym z dobrej jakości tkanin, nigdy nie staniemy przed dylematem, co na siebie założyć.
Materiały video powstałe w tej odsłonie kampanii zobaczyć można na Facebooku, Instagramie, YouTube i stronie internetowej marki Electrolux. Wspierają ją działania performance.
Na początku tego roku Electrolux uruchomił podcast „Klimatyczne rozmowy” w którym aktywistka środowiskowa, Ania Pięta (Muda Talks) rozmawia z zaproszonymi ekspertami o ekologii, ochronie środowiska, konsumpcjonizmie i zrównoważonym rozwoju. Podcast dostępny jest m.in. na Spotify, YouTube oraz na platformie Apple Podcasts.
– Przemysł odzieżowy to jeden z najbardziej obciążających naszą planetę. Każdego roku produkcja nowych ubrań pochłania ponad 93 miliardy m³ wody, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik. Aby dać możliwość każdemu, kto chce kontrybuować do zmniejszenia ilości wyrzucanych ubrań, stworzyliśmy produkty, które przedłużą ich życie. Z takim zamysłem powstała linia pralek i suszarek PerfectCare. Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o środowisko naturalne, zarówno poprzez produkty tworzone z myślą o naszej planecie, jak i poprzez działania edukacyjne, które mają za zadanie uświadomić, że to od naszych codziennych, małych wyborów zależy to, w jakim otoczeniu będą żyć kolejne pokolenia – mówi Natalia Kostera, Brand Manager Electrolux.
Oprócz prowadzenia kampanii produktowych marka będzie kontynuować proekologiczne działania edukacyjne oraz realizować niestandardowe projekty zachęcające zarówno do bardziej przemyślanych zakupów, dbania o posiadane ubrania, jak i do dawania swojej garderobie „drugiego życia”. Electrolux wspiera także ideę cyrkularności. Marka przerobiła siatki wielkoformatowe wykorzystywane w kampaniach miejskich na pojemne torby wielorazowego użytku. Torby w ramach aktywacji w mediach społecznościowych trafią do konsumentów.
W sierpniu zeszłego roku Electrolux PerfectCare wystartowała z kampanią „Pierz, susz, noś dłużej. W trakcie trwania kampanii marka realizowała działania edukacyjne z zakresu ekologii. Korzystając z bota uczestnicy konkursu odpowiadali na pytania na temat ekologii i przedłużania życia ubrań. W zabawie wzięło udział ponad 16 tys. osób. Od 30 października ubiegłego roku marka prowadziła aktywację konsumencką, w ramach której wysokość zniżek na produkty z linii PerfectCare uwarunkowana była ilością używanych ubrań przekazanych firmie ”Ubrania do oddania”, która wspiera cyrkularny obieg odzieży.
Kampania opiera się na globalnym przesłaniu marki “Make it last”, której celem jest zmiana podejścia do dbania o odzież. Wybór produktów z linii Electrolux PerfectCare pozwala na pranie i suszenie z wykorzystaniem systemów, które wpływają na oszczędność wody i energii, a przede wszystkim zapewniają dbałość o tkaniny. Kampanie inspirują także do wspierających ekologię wyborów i dają pokazują, jak jak konsumenci poprzez drobne zmiany zachowań mogą dbać o środowisko naturalne. Electrolux pokazuje, że niewielkie zmiany również mają wpływ na klimat.
Marketera w działaniach wspierają Cut The Mustard (strategia, kreacja, działania online), LiquidThread (niestandardowe działania contentowe) oraz Zenith (planowanie i zakup mediów).
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Konsument #BIZNES