Data publikacji: 2018-03-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Francuska marka Kiabi debiutuje we Wrocławiu
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE
Salon Kiabi wzmocnił ofertę Magnolia Park. Klienci znajdą tutaj duży wybór odzieży dla całej rodziny. Sklep we wrocławskiej galerii handlowej jest pierwszym na Dolnym Śląsku i trzecim w Polsce.
Kiabi proponuje odzież i akcesoria dla całej rodziny: kobiet, mężczyzn, dzieci, niemowląt, ciężarnych, karmiących mam oraz osób noszących większe rozmiary. Najnowszy sklep otwarto właśnie w Magnolia Park we Wrocławiu – największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.
– Otwierając trzeci sklep Kiabi, tym razem na południu Polski, kontynuujemy wprowadzanie marki na polski rynek – mówi Marcin Kaczmarek, Brand Manager marki. – Chcemy, aby zakupy u nas były przyjemnością. Dlatego w Magnolia Park we Wrocławiu, zbudowaliśmy strefę zabaw dla dzieci z imponującą zjeżdżalnią. Kierując ofertę do rodzin, chcemy stworzyć dla nich miejsce, do którego będą mieli ochotę powracać – dodaje.
Kiabi w Magnolia Park znajduje się na parterze, w niedalekim sąsiedztwie hipermarketu Tesco. Zajmuje powierzchnię 1 tys. mkw. Przy okazji otwarcia marka uruchomiła międzynarodowy program lojalnościowy, dzięki któremu klienci mogą cieszyć się z dodatkowych usług, korzyści VIP oraz zniżek. Dołączenie do niego jest bezpłatne.
– Kiabi jest naszym strategicznym partnerem w Europie, gdzie wspólnie otwieramy sklepy w największych i najbardziej liczących się galeriach handlowych w Europie – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland. – Dlatego cieszymy się, że Magnolia Park dołączyła do tego grona. Jestem przekonana, że klienci docenią bogatą ofertę i atrakcyjne ceny, z których słynie marka – dodaje.
Salon Kiabi to jedna z wielu nowości, która w ostatnim czasie pojawiła się w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. Przed miesiącem marka e-obuwie.pl otworzyła tutaj lokal stacjonarny, w którym zaproponowała pierwszy w Polsce format łączący sprzedaż online z offline. Ofertę powiększyły też sklepy: Vanilla Body Shop, Tezenis i Tea&Tea.
Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
http://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE