LIFESTYLE Zakupy

Francuska marka Kiabi debiutuje we Wrocławiu

Francuska marka Kiabi debiutuje we Wrocławiu
Salon Kiabi wzmocnił ofertę Magnolia Park. Klienci znajdą tutaj duży wybór odzieży dla całej rodziny. Sklep we wrocławskiej galerii handlowej jest pierwszym na Dolnym Śląsku i trzecim w

Data publikacji: 2018-03-24
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Francuska marka Kiabi debiutuje we Wrocławiu
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Salon Kiabi wzmocnił ofertę Magnolia Park. Klienci znajdą tutaj duży wybór odzieży dla całej rodziny. Sklep we wrocławskiej galerii handlowej jest pierwszym na Dolnym Śląsku i trzecim w Polsce.

Francuska marka Kiabi debiutuje we Wrocławiu Zakupy, LIFESTYLE - Salon Kiabi wzmocnił ofertę Magnolia Park. Klienci znajdą tutaj duży wybór odzieży dla całej rodziny. Sklep we wrocławskiej galerii handlowej jest pierwszym na Dolnym Śląsku i trzecim w Polsce.

Kiabi proponuje odzież i akcesoria dla całej rodziny: kobiet, mężczyzn, dzieci, niemowląt, ciężarnych, karmiących mam oraz osób noszących większe rozmiary. Najnowszy sklep otwarto właśnie w Magnolia Park we Wrocławiu – największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku.

– Otwierając trzeci sklep Kiabi, tym razem na południu Polski, kontynuujemy wprowadzanie marki na polski rynek – mówi Marcin Kaczmarek, Brand Manager marki. – Chcemy, aby zakupy u nas były przyjemnością. Dlatego w Magnolia Park we Wrocławiu, zbudowaliśmy strefę zabaw dla dzieci z imponującą zjeżdżalnią. Kierując ofertę do rodzin, chcemy stworzyć dla nich miejsce, do którego będą mieli ochotę powracać – dodaje.

Kiabi w Magnolia Park znajduje się na parterze, w niedalekim sąsiedztwie hipermarketu Tesco. Zajmuje powierzchnię 1 tys. mkw. Przy okazji otwarcia marka uruchomiła międzynarodowy program lojalnościowy, dzięki któremu klienci mogą cieszyć się z dodatkowych usług, korzyści VIP oraz zniżek. Dołączenie do niego jest bezpłatne.

–  Kiabi jest naszym  strategicznym partnerem w Europie, gdzie wspólnie otwieramy sklepy w największych i najbardziej liczących się galeriach handlowych w Europie – mówi Małgorzata Słowik, leasing director w Multi Poland. – Dlatego cieszymy się, że Magnolia Park dołączyła do tego grona. Jestem przekonana, że klienci docenią bogatą ofertę i atrakcyjne ceny, z których słynie marka – dodaje.

Salon Kiabi to jedna z wielu nowości, która w ostatnim czasie pojawiła się w największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku. Przed miesiącem marka e-obuwie.pl otworzyła tutaj lokal stacjonarny, w którym zaproponowała pierwszy w Polsce format łączący sprzedaż online z offline. Ofertę powiększyły też sklepy: Vanilla Body Shop, Tezenis i Tea&Tea.

A to już wiesz?  Mangostycznie! – Międzynarodowy Dzień Mango

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

http://www.magnoliapark.pl/

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

A to już wiesz?  Wysoka sprzedaż Oranżady Hellena jesienią i zimą

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Francuska marka Kiabi debiutuje we Wrocławiu Zakupy, LIFESTYLE - Salon Kiabi wzmocnił ofertę Magnolia Park. Klienci znajdą tutaj duży wybór odzieży dla całej rodziny. Sklep we wrocławskiej galerii handlowej jest pierwszym na Dolnym Śląsku i trzecim w Polsce.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy