LIFESTYLE Zakupy

Frisco przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci

Frisco przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci
Jedynie co czwarta osoba (28%), ktora nie robila dotychczas zakupow spozywczych w sieci uwaza, ze sprzedawana przez Internet zywnosc jest tansza niz w tradycyjnych sklepach – wynika z badan Millward Brown zrealizowanych dla

Data publikacji: 2015-12-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Frisco przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Jedynie co czwarta osoba (28%), ktora nie robila dotychczas zakupow spozywczych w sieci uwaza, ze sprzedawana przez Internet zywnosc jest tansza niz w tradycyjnych sklepach – wynika z badan Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl.

Frisco przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci Zakupy, LIFESTYLE - Jedynie co czwarta osoba (28%), ktora nie robila dotychczas zakupow spozywczych w sieci uwaza, ze sprzedawana przez Internet zywnosc jest tansza niz w tradycyjnych sklepach – wynika z badan Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl.

Jedynie co czwarta osoba (28%), która nie robiła dotychczas zakupów spożywczych w sieci uważa, że sprzedawana przez Internet żywność jest tańsza niż w tradycyjnych sklepach – wynika z badań Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl. Zdecydowanie lepiej pod tym kątem e-supermarkety wypadają wśród korzystających już z takiej formy zakupów – co drugi badany w tej grupie uważa bowiem, że spożywcze sklepy internetowe oferują towary po niższych cenach niż stacjonarne. Jednocześnie kupujący jedzenie w sieci częściej dostrzegają też wygodę tego rozwiązania i wysoką jakość oferowanych produktów niż osoby, które dotychczas nie korzystały z e-supermarketów. By pokazać zalety robienia zakupów spożywczych online i przełamać strach przed nieznanym wśród nowych klientów, Frisco.pl wystartowało z programem „3 Gwarancje Frisco”, które obejmują cenę, świeżość zamówionych artykułów oraz niezawodność dostawy.

– Tak jak kiedyś z rezerwą podchodziliśmy do nowych technologii, tak samo dziś wiele osób, które nie miały jeszcze okazji przetestować e-supermarketów, nie ma przekonania do tej formy zakupu artykułów spożywczych. Mogą zastanawiać się, czy produkty z e-sklepu będą równie świeże jak te, które mogliby dotknąć i wybrać samemu lub też czy ich ceny będą atrakcyjne. Ale jak się okazuje, nie taki diabeł straszny, bo z badania wynika, że gdy już skorzystamy z e-supermarketu, te obawy w dużej mierze znikają. Dlatego by zachęcić wszystkie wciąż wahające się osoby do dokonania zakupów we Frisco, każde zamówienie obejmujemy naszymi gwarancjami najniższej ceny, jakości i niezawodności dostawy – mówi Tomasz Dębowski, dyrektor marketingu Frisco.pl.

A to już wiesz?  Aflofarm partnerem projektu szkoleniowego dla studentów

Jak pokazują wyniki badania przeprowadzonego przez Millward Brown na zlecenie Frisco, poglądy dotyczące zakupów spożywczych przez Internet znacznie różnią się pomiędzy osobami korzystającymi z oferty e-sklepów a konsumentami, którzy nie mają jeszcze za sobą takiego doświadczenia. Aż 72% osób dotąd niekupujących żywności w sieci nie jest przekonanych, że sprzedawane przez Internet produkty są tańsze niż w sklepach tradycyjnych, a ponad połowa (56%), że są to jakościowe towary. Jednocześnie 39% badanych w tej grupie nie zgadza się ze stwierdzeniem, że e-zakupy są szybkie i wygodne. Zdecydowanie lepiej te kwestie postrzegają  klienci e-supermarketów. Aż 59% z nich uważa, że e-sklepy oferują artykuły spożywcze najwyższej jakości, połowa jest zdania, że ceny w internetowych marketach są bardziej atrakcyjne niż poza siecią, zaś 66% respondentów z tej grupy potwierdza, że wirtualne zakupy można zrobić sprawnie. Jeszcze korzystniej zamawianie produktów spożywczych w sieci oceniają klienci Frisco.pl – z jakości zadowolonych jest aż 82% z nich, z szybkości i wygody takiej formy zakupów – 80%, a z cen – 70%.

– Zaufanie klientów jest dla nas najważniejsze i dlatego, poprzez gwarancje, chcemy budować je już przy pierwszym kontakcie. Osoby mające już za sobą zakupy we Frisco przekonały się, że zamawiane u nas artykuły spożywcze mają najwyższą jakość. Wynika ona choćby z tego, że produkty świeże są na bieżąco pakowane przez dostawców pod poszczególne zamówienia i dowożone do nas nawet kilka razy dziennie, zgodnie z harmonogramem dostaw. Co więcej, klient może wybrać jednogodzinne okno, w którym kurier Frisco przyniesie mu do domu – nawet wprost do kuchni – wybrane produkty. Nie ma więc konieczności stania w korkach i kolejkach, tracenia czasu na przeciskanie się między półkami i dźwigania ciężkich toreb. Zakupy we Frisco można zrobić siedząc na kanapie czy korzystając z chwili na przystanku autobusowym. Ponadto – oprócz czasu i siły – można zaoszczędzić także pieniądze – dodaje Tomasz Dębowski.

A to już wiesz?  Nowa odsłona słodkich sosów Fanex

Program „3 Gwarancje Frisco” wprowadza określone zasady, które mają na celu zapewnienie najwyższej jakości realizowanych usług i najkorzystniejszych cen okreslonych produktów. W sytuacji niewywiązania się Frisco ze złożonych zobowiązań, konsumenci są uprawnieni do rekompensaty.

 – Mamy nadzieję, że dzięki naszym gwarancjom zachęcimy kolejne osoby do skorzystania z usług Frisco.pl w okresie świątecznym, a w rezultacie zyskamy nowych lojalnych klientów. Wszyscy w końcu wiemy, jak uciążliwe szczególnie w tym czasie jest chodzenie po marketach i jak wiele razy trzeba do nich wracać, by kupić wszystko, czego potrzebujemy na bożonarodzeniowy stół – komentuje Tomasz Dębowski.

 

* W materiale wykorzystano wyniki badań przeprowadzonych przez Millward Brown na zlecenie Frisco.pl w maju 2015 roku metodą CAPI na próbie 450 osób w wieku 25-45 lat,mieszkających w Warszawie i okolicach.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Frisco przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci Zakupy, LIFESTYLE - Jedynie co czwarta osoba (28%), ktora nie robila dotychczas zakupow spozywczych w sieci uwaza, ze sprzedawana przez Internet zywnosc jest tansza niz w tradycyjnych sklepach – wynika z badan Millward Brown zrealizowanych dla Frisco.pl.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy