LIFESTYLE Zakupy

Galeria Klif miesiąc po otwarciu: Klienci wracają do ulubionych miejsc i marek

Galeria Klif miesiąc po otwarciu: Klienci wracają do ulubionych miejsc i marek
Powrót do normalnego funkcjonowania był dla wielu sklepów w gdyńskim Klifie dużą niewiadomą, jednak już w ostatnim tygodniu maja Galerię Klif odwiedziło 65% liczby dotychczasowych klientów. Klienci wracają, a najemcy ostrożnie, ale z optymizmem, patrzą w

Data publikacji: 2020-06-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Klif miesiąc po otwarciu: Klienci wracają do ulubionych miejsc i marek
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Powrót do normalnego funkcjonowania był dla wielu sklepów w gdyńskim Klifie dużą niewiadomą, jednak już w ostatnim tygodniu maja Galerię Klif odwiedziło 65% liczby dotychczasowych klientów. Klienci wracają, a najemcy ostrożnie, ale z optymizmem, patrzą w przyszłość.

Galeria Klif miesiąc po otwarciu: Klienci wracają do ulubionych miejsc i marek Zakupy, LIFESTYLE - Powrót do normalnego funkcjonowania był dla wielu sklepów w gdyńskim Klifie dużą niewiadomą, jednak już w ostatnim tygodniu maja Galerię Klif odwiedziło 65% liczby dotychczasowych klientów. Klienci wracają, a najemcy ostrożnie, ale z optymizmem, patrzą w przyszłość.

Powrót do normalnego funkcjonowania był dla wielu sklepów w gdyńskim Klifie dużą niewiadomą, jednak już w ostatnim tygodniu maja Galerię Klif odwiedziło 65% liczby dotychczasowych klientów. Galeria wdrożyła wszystkie zalecenia sanitarne oraz na bieżąco monitoruje i przestrzega norm związanych z higieną. Klienci wracają, a najemcy ostrożnie, ale z optymizmem, patrzą w przyszłość.

Od 4 maja Galeria Klif sukcesywnie wraca do trybu działalności, jaki klienci pamiętają sprzed pandemii. Otwarte są sklepy odzieżowe, sportowe, z wyposażeniem wnętrz, punkty usługowe, strefa gastronomiczna a od 6 czerwca otworzy się Calypso Fitness. Właściciele sklepów zdają sobie sprawę, że na powrót do 100% odwiedzalności i obrotów sprzed rządowych obostrzeń przyjdzie jeszcze trochę poczekać, ale doceniają dotychczasowe działania galerii w zakresie zapewnienia poczucia bezpieczeństwa im oraz klientom.

Klienci bardziej zdecydowani

– Ponowne otwarcie naszego salonu w Galerii Klif było niewiadomą – mówi Aleksandra Joachimowska, współwłaścicielka Salonu Optical Christex. – Po blisko miesiącu, mogę powiedzieć, iż większość naszych obaw okazała się nieuzasadniona. Nasi klienci z Trójmiasta i okolic są i chętnie do nas zaglądają. Widać, że czują się bezpiecznie.

Zdaniem Aleksandry Jachimowskiej pandemia nie zmieniła przyzwyczajeń klientów, ale spowodowała, że decyzje podejmowane są szybciej.

– Nasz salon jest nastawiony na klienta premium, który jest zainteresowany zakupem produktów luksusowych, z najwyższej półki. Koszyk zakupowy jest podobny do tego sprzed pandemii. Są to zarówno produkty niezbędne, jak okulary korekcyjne czy okulary przeciwsłoneczne lub kolejna para okularów – dla sprawienia sobie przyjemności.  Część klientów stała się bardziej konkretna. Szybciej podejmują decyzje. Jest również mniej klientów starszych wiekiem oraz przyglądających się ofercie.

A to już wiesz?  Frisco przełamuje bariery dotyczące zakupów w sieci

Podobnego zdania jest Aleksandra Gliwińska, właścicielka kawiarni Nice Ice

 – W zależności od dnia odwiedza nas około 30-50% klientów z czasów przed pandemią. Są szczęśliwi, że mogą wrócić do naszej kawiarni. Czują się bezpiecznie. Nie zauważyłam, by klienci bardziej zwracali uwagę na ceny lub zamawiali mniej. Przez pierwsze dwa tygodnie odwiedzały nas tylko rodziny lub pojedyncze osoby – było to związane z przepisami. Na szczęście można się już spotykać z przyjaciółmi i znajomymi w kawiarniach, liczymy więc na zwiększenie liczby naszych gości – mówi Gliwińska.

Na zwiększenie liczby gości – zwłaszcza turystów – liczy także Aleksandra Jachimowska.

– Praktycznie jedynym problem jest brak turystów, którzy generowali znaczny przychód w okresie wiosenno-letnim – mówi współwłaścicielka Optical Christex. –  Mamy nadzieję, że wkrótce i to się zmieni.

Regina Michałowska z salonu Charme zauważa, że wybory klientów nieco się zmieniły:

– Klienci decydują się teraz przede wszystkim na odzież sportową i casual. I, przynajmniej na razie, wstrzymują się od większych zakupów. Zdaniem Reginy Michałowskiej uwagę zwraca bardziej rozważne podejście do decyzji zakupowych.  – Zbliżający się czas urlopów może to zmienić, na co liczymy – mówi właścicielka salonu.

Kwiaty dla przyjemności

Ewa Malepszy z kwiaciarni Narcyz zauważa, że klienci Galerii Klif pozytywnie oceniają stan bezpieczeństwa podczas robienia zakupów.

– Nasz punkt działa w postaci „wyspy” na ciągu komunikacyjnym, dlatego klienci tym bardziej doceniają czyste, zdezynfekowane ciągi komunikacyjne, brak tłumów i spokojne zakupy. Wyspa jest ogrodzona z każdej strony ścianą z plexi, co zapewnia bezpieczne zakupy. Klienci czasami kupują kwiaty dla przyjemności, co nas bardzo cieszy – mówi Ewa Malepszy. – Dziękuję też klientom za to, że są bardziej zdyscyplinowani i wyrozumiali dla siebie i sprzedawców. Prawdą jest jednak, że ograniczają zakupy – dodaje.

A to już wiesz?  MyKronoz ZeCirlce - estetyczny smartwatch z bogatymi możliwościami

Klienci cenią bezpieczeństwo

Właściciele i sprzedawcy podkreślają zgodnie, że klienci zachowują się odpowiedzialnie, dezynfekują ręce i używają jednorazowych rękawiczek. Stali się też bardziej konkretni, przychodzą i kupują bez szerszego oglądania, w czym pomocne są prezentacje kolekcji i asortymentu on-line.

– W maju, po otwarciu Galerii Klif zorganizowaliśmy pokazy kolekcji na żywo na Facebooku, pomagając klientkom wybrać interesujące stylizacje tak, aby zrealizować zakupy w krótszym czasie stacjonarnie w Galerii. Pokaz cieszył dużym zainteresowaniem zarówno klientów jak najemców, dlatego też mamy w planach kolejne prezentacje. Z początkiem czerwca powraca też #KlifFashionStudio. Bezpłatnych porad udzielać będą nasze stylistki Katarzyna Kobiela oraz Hanna Duda-Zacharewicz – mówi Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni.

 

Galeria Klif  w Gdyni

Marka Klif pochodzi z Gdyni i od 1996 roku stanowi źródło inspiracji unikalnego stylu życia i mody. Przyciąga pasjonatów i koneserów mody, oferując klientom różnorodne marki z sektora premium oraz mainstream. Najemcy Galerii Klif w Gdyni to unikatowe na terenie polski sklepy oferujące wyjątkowe produkty z branży modowej i wnętrzarskiej a także usługowej.

W gdyńskiej  Galerii Klif to jest ponad 130 sklepów, strefa gastronomiczna oraz centrum fitness. Wyróżnia się szeroko rozwinięty sektor wnętrzarski oraz ekskluzywne butiki znanych projektantów, których nie można znaleźć nigdzie indziej w Trójmieście. m.in. Bizuu, Charme, COS, Emanuel Berg, La Mania, Lidia Kalita, Robert Kupisz, Liu Jo, Marciano Guess, Patrizia Pepe, Petit Bateau, Pinko, Stefanel, Tommy Hilfiger czy Superdry, Home &You, BB Home, Spensen czy dwupiętrowy salon Witek Home. 

 

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Galeria Klif miesiąc po otwarciu: Klienci wracają do ulubionych miejsc i marek Zakupy, LIFESTYLE - Powrót do normalnego funkcjonowania był dla wielu sklepów w gdyńskim Klifie dużą niewiadomą, jednak już w ostatnim tygodniu maja Galerię Klif odwiedziło 65% liczby dotychczasowych klientów. Klienci wracają, a najemcy ostrożnie, ale z optymizmem, patrzą w przyszłość.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy