LIFESTYLE Zakupy

Galeria Pomorska z rekordową odwiedzalnością

Galeria Pomorska z rekordową odwiedzalnością
W 2017 roku odwiedzalność Galerii Pomorskiej wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii

Data publikacji: 2018-03-05
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Galeria Pomorska z rekordową odwiedzalnością
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

W 2017 roku odwiedzalność Galerii Pomorskiej wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum.

Galeria Pomorska z rekordową odwiedzalnością Zakupy, LIFESTYLE - W 2017 roku odwiedzalność Galerii Pomorskiej wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum.

Dwa lata po zakończeniu rozbudowy wyniki Galerii Pomorskiej w Bydgoszczy nadal szybują w górę. W 2017 roku odwiedzalność obiektu, w zestawieniu z rokiem 2016, wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum. Niewiele gorzej kształtowały się obroty, które zwiększyły się o blisko 9%.

Galeria Pomorska, centrum handlowe położone przy jednej z głównych arterii Bydgoszczy, we wrześniu 2015 roku zyskało dodatkowe 10 000 m kw. powierzchni najmu. Od momentu zakończenia rozbudowy Galeria notuje systematyczne wzrosty. Szczególnie dobry dla centrum był miniony rok, który przyniósł 11-procentowy przyrost footfallu i 9-procentową zwyżkę sprzedaży. Prawdziwy rekord odwiedzalności padł w grudniu, wówczas do centrum zawitało najwięcej Klientów od 2005 roku. Pod względem obrotów natomiast bardzo dobre wyniki osiągnięte zostały we wrześniu, w którym odnotowano aż 25-procentowy wzrost.

 

Nie da się ukryć, że w Bydgoszczy jesteśmy lubianym centrum handlowym. Przez lata zaskarbiliśmy sobie zaufanie Klientów zarówno ofertą dopasowaną do potrzeb lokalnej społeczności, jak i działaniami marketingowymi skierowanymi do różnych grupy odbiorców, lecz ze szczególnym naciskiem na kobiety i rodziny z dziećmi – mówi Teresa Kudrycka, dyrektor Galerii Pomorskiej. Wyniki osiągane przez wszystkich naszych najemców, a szczególnie restauracyjnych i rozrywkowych, pokazują, że jesteśmy miejscem, w którym chętnie spędza się wolny czas, a to chyba najważniejsze biorąc pod uwagę zmieniające się trendy na rynku – podsumowuje dyrektor.

 

Najwyższe wzrosty w Galerii Pomorskiej wypracowane zostały w branżach: obuwie (blisko 16%), wyposażenie domu (blisko 15%), moda i gastronomia (po blisko 12% każdy). Bardzo dobre wyniki centrum nie przeszły bez echa wśród najemców. W 2017 roku do Galerii Pomorskiej dołączyło 10 nowych marek, które zajęły wspólną powierzchnię 1 500 m kw. Wśród nich znalazły się m.in.: 4F Junior, Top Shop Mango i KiK. Kolejne ponad 900 m kw. zajęły przedłużenia współpracy – w ubiegłym roku na dłużej w Galerii Pomorskiej zdecydowały się pozostać m.in. marki: Tchibo, Vistula, Orsay, Quiosque i Coccodrillo.

A to już wiesz?  Blue Monday za biurkiem. Jak skutecznie walczyć z sezonową depresją?

 

Najbliższe miesiące również przyniosą dalsze pozytywne zmiany w ofercie. Już niebawem do grona najemców cieszącego się niesłabnącym powodzeniem wśród Klientów Galerii food courtu dołączy restauracja Olimp. Część gastronomiczna, która obecnie mieści 12 restauracji i kawiarni, w ciągu najbliższych tygodni zostanie także powiększona o nową strefę konsumpcji, w której znajdzie się 56 dodatkowych miejsc do siedzenia. Powiększenie strefy food court ma na celu podniesienie komfortu Klientów szczególnie w czasach szczytowej odwiedzalności Galerii.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Galeria Pomorska z rekordową odwiedzalnością Zakupy, LIFESTYLE - W 2017 roku odwiedzalność Galerii Pomorskiej wzrosła o ponad 11% osiągając najlepszy wskaźnik w historii centrum.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy