Wiadomości branżowe

Godzina dla Ziemi w Carrefour

Godzina dla Ziemi w Carrefour
W najbliższą sobotę Carrefour Polska po raz kolejny włączy się w ogólnoświatową akcję Godzina dla Ziemi. 23 marca o godzinie 20:30 w supermarketach i hipermarketach sieci wygaszone zostaną neony reklamowe i oświetlenie dekoracyjne. Dodatkowo, w wybranych placówkach sieci zostaną wyłączone zbędne urządzenia produkcyjne i ograniczona zostanie wydajność systemu wentylacyjnego.W akcji wezmą udział hipermarkety i supermarkety Carrefour w całej Polsce. W hipermarketach i supermarketach sieci wygaszone zostaną neony reklamowe i oświetlenie dekoracyjne. W hipermarketach działających pod szyldem Carrefourzredukowanie zostaną: oświetlenie hal sklepowych oraz wydajność systemu wentylacyjnego. Dodatkowo, w hipermarketach sieci wyłączone zostaną zbędne urządzenia produkcyjne. Sieć zachęcać będzie także klientów do włączenia się w akcję poprzezplakaty informacyjne, umieszczone w miejscach widocznych dla klientów.Akcja Godzina dla Ziemi wpisuje się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu Carrefour Polska, w ramach której firma podejmuje konkretne działaniaproekologiczne. Ze względu na bezpieczeństwo klientów nie możemy

W najbliższą sobotę Carrefour Polska po raz kolejny włączy się w ogólnoświatową akcję Godzina dla Ziemi. 23 marca o godzinie 20:30 w supermarketach i hipermarketach sieci wygaszone zostaną neony reklamowe i oświetlenie dekoracyjne. Dodatkowo, w wybranych placówkach sieci zostaną wyłączone zbędne urządzenia produkcyjne i ograniczona zostanie wydajność systemu wentylacyjnego.

W akcji wezmą udział hipermarkety i supermarkety Carrefour w całej Polsce. W hipermarketach i supermarketach sieci wygaszone zostaną neony reklamowe i oświetlenie dekoracyjne. W hipermarketach działających pod szyldem Carrefourzredukowanie zostaną: oświetlenie hal sklepowych oraz wydajność systemu wentylacyjnego. Dodatkowo, w hipermarketach sieci wyłączone zostaną zbędne urządzenia produkcyjne. Sieć zachęcać będzie także klientów do włączenia się w akcję poprzezplakaty informacyjne, umieszczone w miejscach widocznych dla klientów.

Akcja Godzina dla Ziemi wpisuje się w strategię społecznej odpowiedzialności biznesu Carrefour Polska, w ramach której firma podejmuje konkretne działaniaproekologiczne. Ze względu na bezpieczeństwo klientów nie możemy całkowicie wyłączyć wszystkich świateł w naszych sklepach, chcemy jednak choć w symboliczny sposób pokazać, że problem zmian klimatycznych jest dla nas bardzo ważny ? mówi Maria Cieślikowska, Dyrektor Komunikacji Zewnętrznej i PR Carrefour Polska.

Zainicjowana przez organizację ekologiczną WWF Godzina dla Ziemi jest jedną z największych na świecie akcji społecznych na rzecz ograniczenia zmian klimatycznych. 23 marca miliony ludzi na całym globie na godzinę zgaszą światło, aby symbolicznie przeciwstawić się największemu zagrożeniu dla naszej planety i apelować o konkretne działania na rzecz ograniczenia emisji gazów cieplarnianych.

W 2012 roku W Polsce do akcji Godzina dla Ziemi oficjalnie przyłączyło się ponad 50 miast i ponad 30 000 osób. Na całym świecie w ramach akcji WWF światła zgasiły setki milionów ludzi z ponad 5 tysięcy miast, w 150 krajach, na wszystkich kontynentach. Akcja Godzina dla Ziemi organizowana jest rokrocznie w ostatnią sobotę marca, począwszy od 2007 roku.

A to już wiesz?  Co, gdzie i za ile: tak kupujemy prezenty na Walentynki

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy