„Lepiej nie kupować (nawigacyjnego) kota w worku” – z takiego założenia wychodzi firma Mio Technology i uruchamia akcję „Satysfakcja gwarantowana albo zwrot pieniędzy”. Ci, którzy w te wakacje kupią Mio Spirit 685 w Komputroniku dostaną czas na jej dokładne przetestowanie; jeżeli nie będą z niej zadowoleni, otrzymają zwrot całej kwoty wydanej na zakup urządzenia. To pierwsza i jedyna taka akcja w kategorii GPS w Polsce.
Akcja rozpocznie się w ostatnim tygodniu lipca i potrwa do końca sierpnia. Mio Technology kieruje ją szczególnie do tych, którzy chcą przed wakacjami zaopatrzyć się w nową nawigację. Jeśli klient zdecyduje, że sprzęt nie działa tak, jak sobie wyobrażał przed zakupem, będzie mógł go bez problemu oddać.
„Jesteśmy przekonani, że nasze nowe nawigacje – w tym Mio Spirit 685 – to optymalna propozycja dla polskiego klienta – zarówno pod względem funkcjonalnym, produktowym, cenowym, jak i w zakresie dodatkowych usług (w przypadku Mio bezpłatnych). Niewielu użytkowników będzie chciało je oddawać” – wyjaśnia Tarik Hassan, CEE Marketing Manager Mio Technology.
Warunki zwrotu
Żeby oddać urządzenie, użytkownik musi posiadać dowód jego zakupu w jednym z salonów sieci Komputronik. Na zwrot nawigacji klient ma pięć dni roboczych.
W przypadku zwrotu Mio poprosi też użytkownika o wypełnienie krótkiej ankiety i podanie powodu, dla którego decyduje się on na rezygnację. „Taka informacja pozwoli nam na poznanie preferencji klientów. Dzięki niej będziemy jeszcze lepiej odpowiadać na ich potrzeby” – mówi Tarik Hassan z Mio.
Szczegółowe informacje na temat samej akcji i warunków zwrotu nawigacji można znaleźć na stronie www.komputronik.pl.
O Mio Spirit 685
Objęta akcją nawigacja Mio Spirit 685 została zaprezentowana wraz z innymi urządzeniami z gamy Mio Spirit 2011 wiosną tego roku. Użytkownicy tego modelu mogą korzystać z map 44 krajów europejskich – w tym z mapy Polski. Aktualizacja map jest bezpłatna przez pierwsze dwa lata użytkowania urządzenia. Poza tym nawigację wyposażono w bezpłatny i działający w Polsce system ostrzegania przed korkami TMC i technologię Smart Routes. Składają się na nią trzy elementy: inteligentne wyznaczanie trasy, wybór trasy i Learn Me Pro.
Dzięki funkcji inteligentnego wyznaczania trasy nawigacja proponuje trasę uwzględniając informacje o rzeczywistym natężeniu ruchu o danej porze dnia pozyskane od milionów kierowców, liczbę rond i progów zwalniających, a także sygnalizację świetlną. Wybór trasy pozwala na podejrzenie na mapie jej czterech alternatywnych wersji (najkrótszej, najszybszej, najłatwiejszej i najbardziej ekonomicznej) i wybór drogi na tej podstawie. Dzięki funkcji Learn Me Pro nawigacja zapamiętuje preferencje i styl jazdy kierowcy, i wyznaczając trasę bierze je pod uwagę.
Ponadto urządzenie zostało wyposażone w asystentów pasa ruchu i parkowania, co szczególnie ułatwia poruszanie się po większych miastach, a także w przewodniki turystyczne, w których znajdują się informacje na temat szczególnie interesujących miejsc, bazy hotelowej i gastronomicznej, a także dane adresowe ambasad czy konsulatów w największych miastach w Europie.
Mio Technology — informacje
Mio Technology projektuje i sprzedaje urządzenia, dzięki którym użytkownicy mogą wykorzystać najnowsze osiągnięcia w dziedzinie usług mobilnych. Firma powstała w maju 2002 roku, obecnie działa na Tajwanie, w Chinach, Europie, Ameryce Północnej, Australii, Japonii oraz Korei Południowej. Mio Technology zatrudnia ponad 1500 osób na całym świecie, a swoje produkty oferuje w niemal 50 krajach. Firma dysponuje szeroką gamą mobilnych produktów do nawigacji, włączając systemy nawigacji samochodowej, handheldy, telefony oraz urządzenia GPS PDA. Wszystkie zaprojektowane z myślą o eksplorowaniu oraz odkrywaniu świata. Obecnie Mio Technology jest liderem sprzedaży urządzeń GPS w Polsce **.
Więcej informacji na temat firmy i jej produktów znajduje się pod adresem www.mio.com/pl
**Wg danych z raportu GfK za 2010