Groupon Polska świętuje ustanowienie nowego rekordu sprzedażowego ? klienci serwisu kupili już ponad 110 tysięcy (stan na 7 czerwca 2013 r.) biletów do sieci kin Multikino w całej Polsce w cenie 12,90 zł za dowolny seans 2D. Jest to już druga oferta przynosząca tak doskonały wynik ? w listopadzie 2012 r. Groupon, w niespełna tydzień, rozdystrybuował ok. 95 tysięcy biletów do kin Cinema City.
W ankiecie przeprowadzonej przez Groupon w 2012 r. 37% użytkowników serwisu przyznało, że szuka na nim m.in. ofert kulturalnych i rozrywkowych, zaś ponad 40% chciałoby widzieć takie oferty jeszcze częściej.* Świetna sprzedaż ofert kin, teatrów i innych wydarzeń jest tego wyraźnym potwierdzeniem.
– Obecny rekord wpisuje się w pasmo sukcesów propozycji kulturalnych i rozrywkowych, potwierdzając tym samym, że Groupon jest uniwersalną i skuteczną platformą sprzedaży oraz promocji nie tylko produktów, usług czy turystyki, ale również oferty skierowanej do bardziej wymagającego klienta ? powiedziała Aniela Hejnowska, Dyrektor Zarządzająca Groupon Polska.
Oferty kulturalne, z mało widocznej jeszcze niedawno niszy, przeradzają się w coraz bardziej popularną i samodzielną kategorię, budzącą duże zainteresowanie zarówno klientów, jak i właścicieli kin, teatrów czy organizatorów koncertów i widowisk, coraz częściej przekonujących się do tej formy sprzedaży i promocji.
Oprócz spektakularnych sukcesów ofert kinowych, warto zwrócić także uwagę na niesłabnące powodzenie propozycji teatralnych. Warszawski Teatr Powszechny wspólnie z Grouponem sprzedał w kilku kampaniach ponad 6 tysięcy biletów. Jeszcze ciekawsze efekty przyniosła współpraca z Grouponem Och Teatru i Teatru Capitol, które sprzedały w ten sposób w sumie po kilkanaście tysięcy biletów!
* Badanie online przeprowadzone na niereprezentatywnej grupie 1000 osób w listopadzie 2012 roku.
Informacja o Groupon
Groupon (NASDAQ: GRPN) jest globalnym liderem na rynku ofert lokalnych, ułatwiającym klientom na całym świecie dostęp do najlepszych usług i produktów w bezkonkurencyjnych cenach. Groupon wnosi nową jakość w świat małych i średnich przedsiębiorstw, udostępniając im bogaty zestaw usług i narzędzi, takich jak możliwość tworzenia indywidualnych kampanii, kontrola i analiza danych sprzedażowych, obsługa płatności i rozliczeń, system rezerwacyjny oraz obsługa operacji w punkcie sprzedaży i wiele więcej aby pomóc w zdobyciu nowych lojalnych klientów oraz bardziej efektywnym prowadzeniu biznesu. Dzięki globalnemu zasięgowi oraz tysiącom partnerów biznesowych, Groupon oferuje najlepsze oferty na usługi i produkty w 48 krajach na całym świecie w trzech kluczowych kanałach: Groupon Local, Groupon Travel oraz Groupon Shopping.
Jeśli chcesz się zapisać do codziennego biuletynu Groupon, wejdź na stronę www.groupon.pl, wpisz swój adres e-mail oraz wybierz z listy swoje miasto. Jeśli jesteś przedsiębiorcą i chcesz rozpocząć współpracę z Grouponem, wejdź na stronę Groupon Works.