Wiadomości branżowe

Grupa Nokaut: niższe opłaty dla e-sklepów

Grupa Nokaut: niższe opłaty dla e-sklepów
Grupa Nokaut zaproponuje e-sklepom nowe, korzystniejsze warunki współpracy, oparte na prowizji od sprzedaży. Zamierza też inwestować w technologie oraz w kolejne umowy partnerskie. Porównywarka cen Nokaut.pl od marca 2012 utrzymuje wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w kategorii serwisów e-commerce.Najnowsze badania Megapanel [1] potwierdzają wysokie miejsca wyników wyszukiwania porównywarki cen Nokaut.pl w kategorii serwisów e-commerce. W marcu 2012 Nokaut.pl zanotował 2,62 mln użytkowników, czyli o 140% więcej niż miesiąc wcześniej, co daje trzecie miejsce w kategorii e-commerce w Polsce. Porównywarka bardzo szybko powróciła na wysokie miejsca w wyszukiwarce Google po lutowym wprowadzeniu filtrów, natomiast najnowsze – majowe stosowanie filtrów przez Google w żaden sposób nie dotknęło wyników wyszukiwania Nokaut.pl.Zgodnie z zapowiedziami, podjęliśmy intensywne prace, których celem jest stworzenie platformy handlowej działającej w formule “one click buy”, odpowiadającej obecnym ale przede wszystkim przyszłym, aktywnie zmieniającym się potrzebom internetowych Sprzedawców oraz ich Klientów, a naszych Użytkowników – mówi Wojciech

Grupa Nokaut zaproponuje e-sklepom nowe, korzystniejsze warunki wspóÅ‚pracy, oparte na prowizji od sprzedaży. Zamierza też inwestować w technologie oraz w kolejne umowy partnerskie. Porównywarka cen Nokaut.pl od marca 2012 utrzymuje wysokie pozycje w wyszukiwarce Google w kategorii serwisów e-commerce.

Najnowsze badania Megapanel [1] potwierdzajÄ… wysokie miejsca wyników wyszukiwania porównywarki cen Nokaut.pl w kategorii serwisów e-commerce. W marcu 2012 Nokaut.pl zanotowaÅ‚ 2,62 mln użytkowników, czyli o 140% wiÄ™cej niż miesiÄ…c wczeÅ›niej, co daje trzecie miejsce w kategorii e-commerce w Polsce. Porównywarka bardzo szybko powróciÅ‚a na wysokie miejsca w wyszukiwarce Google po lutowym wprowadzeniu filtrów, natomiast najnowsze – majowe stosowanie filtrów przez Google w żaden sposób nie dotknęło wyników wyszukiwania Nokaut.pl.

Zgodnie z zapowiedziami, podjÄ™liÅ›my intensywne prace, których celem jest stworzenie platformy handlowej dziaÅ‚ajÄ…cej w formule “one click buy”, odpowiadajÄ…cej obecnym ale przede wszystkim przyszÅ‚ym, aktywnie zmieniajÄ…cym siÄ™ potrzebom internetowych Sprzedawców oraz ich Klientów, a naszych Użytkowników – mówi Wojciech Czernecki, Prezes ZarzÄ…du Grupy Nokaut SA, wÅ‚aÅ›ciciela porównywarki Nokaut.pl.

Jak zapowiada Prezes, w pierwszym etapie realizacji tego planu Nokaut zamierza przedstawić partnerom alternatywnÄ… propozycjÄ™ wspóÅ‚pracy, w której rozliczenia pomiÄ™dzy sklepem a porównywarkÄ… oparte sÄ… na prowizji od sprzedaży.

Tworzone przez GrupÄ™ projekty majÄ… na celu nie tylko uÅ‚atwienie procesu robienia szybkich i tanich zakupów. W naszej ocenie opÅ‚aty i prowizje, które zmuszeni sÄ… dzisiaj pÅ‚acić dziesiÄ…tki tysiÄ™cy sprzedawców w popularnych serwisach aukcyjnych sÄ… na zbyt wysokim poziomie. Chcemy, by nasza oferta i rozwiÄ…zania przyczyniÅ‚y siÄ™ do jeszcze szybszego rozwoju polskiego rynku e-commerce, którego wartość w tym roku z pewnoÅ›ciÄ… przekroczy  już 20 mld zÅ‚ – mówi Wojciech Czernecki.

SpóÅ‚ka zapowiada, że rok 2012 traktuje jako czas wzmożonej pracy, rozwijania aktualnych projektów oraz nowych inwestycji. Prace odbywajÄ… siÄ™ równolegle nad wieloma projektami dedykowanymi tak sklepom jak i ich klientom. W I kwartale 2012 Grupa Nokaut podpisaÅ‚a strategiczne umowy z portalem Gazeta.pl i Wirtualna Polska, dziÄ™ki którym zwiÄ™kszy grono użytkowników Nokaut.pl.

A to już wiesz?  Dlaczego warto zwracać uwagÄ™ na opakowania produktów spożywczych?

WzmocniliÅ›my i poszerzyliÅ›my nasz zespóÅ‚. Nasze szeregi zasiliÅ‚o w ostatnim czasie kilka eksponowanych osób, dedykowanych miÄ™dzy innymi dziaÅ‚alnoÅ›ci operacyjnej Grupy, zapewnieniu najwyższej jakoÅ›ci ruchu dla porównywarki czy stworzeniu systemu obsÅ‚ugi transakcji. Wszyscy posiadajÄ… wieloletnie doÅ›wiadczenie w swoich obszarach, które uzyskali pracujÄ…c wczeÅ›niej dla Grupy Allegro, Ceneo oraz PayU. DziÄ™ki nowym specjalistom możliwe bÄ™dzie kontynuowanie dynamicznego rozwoju SpóÅ‚ki równolegle w kilku – dotychczasowych i nowych – obszarach naszej dziaÅ‚alnoÅ›ci – dodaje Czernecki.

Sklepy zainteresowane nowymi, bardziej opłacalnymi dla nich zasadami rozliczeń, już teraz mogą zgłaszać Nokautowi swoje zainteresowanie poprzez specjalnie przygotowany w tym celu adres mailowy platforma@nokaut.pl.

Grupa Nokaut

Grupa Nokaut SA to czoÅ‚owy gracz e-commerce w Polsce, wÅ‚aÅ›ciciel internetowych porównywarek cen. Grupa Nokaut dziaÅ‚a w trzech segmentach e-commerce:

• Porównywarka cen Nokaut.pl – kojarzÄ…ca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line (a także: hotele.nokaut.pl, loty.nokaut.pl)

• Zintegrowany pionowo kanaÅ‚ dystrybucji SklepyFirmowe.pl – rozwiÄ…zanie do prowadzenia sklepów internetowych, uÅ‚atwiajÄ…ce automatycznÄ… integracjÄ™ oferty produktowej z porównywarkÄ… Nokaut.pl

•   Sprzedaż reklamy internetowej (kanaÅ‚ bezpoÅ›redni i poÅ›redni)

 

Porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników, 12 mln ofert i wspóÅ‚pracuje z ponad 3.700 e-sklepami. Obroty w sklepach internetowych wygenerowane dziÄ™ki Nokaut.pl w 2011 roku szacuje siÄ™ na kwotÄ™ okoÅ‚o 1 miliarda zÅ‚otych.


[1]  Megapanel Gemius / PBI, marzec 2012

Źródło Grupa Nokaut S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy