Data publikacji: 2021-03-09
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Idea Getin Leasing po raz piąty „Firmą Przyjazną Klientowi”
Kategoria: Finanse, BIZNES
Idea Getin Leasing po raz piąty z rzędu została doceniona przez klientów i otrzymała prestiżowe godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wyróżnienie to nadawane jest firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie.
Idea Getin Leasing po raz piąty z rzędu została doceniona przez klientów i otrzymała prestiżowe godło „Firmy Przyjaznej Klientowi”. Wyróżnienie to nadawane jest firmom, dla których wysoka jakość obsługi jest kluczową wartością w biznesie.
W tegorocznej edycji niezależnego badania klienci Idea Getin Leasing oceniali Spółkę aż w 6 kategoriach: gotowość do rekomendacji (NPS), ogólne zadowolenie, podejście do klientów, Customer Effort Score (CES), jakość obsługi i proces zakupowy. We wszystkich badanych obszarach Idea Getin Leasing otrzymała bardzo wysokie noty, a gotowość klientów do polecenia usług Idea Getin Leasing wzrosła w stosunku do 2019 r. aż o 5 punktów procentowych. Klienci w swoich ocenach wyróżnili jakość obsługi, zarówno na etapie zawarcie umowy, jak i w trakcie jej trwania (94% pozytywnych ocen). Bardzo dobrze ocenili także rozwiązania wprowadzone przez Idea Getin Leasing w związku z pandemią – ofertę restrukturyzacji i możliwość zdalnego załatwienia formalności (85% pozytywnych ocen).
– Od pięciu lat poddajemy się regularnie badaniu, słuchamy uważnie uwag klientów i systematycznie usprawniamy procesy. Ten rok był jednak wyjątkowy. Jesteśmy dumni, że w tak trudnym czasie pandemii sprostaliśmy oczekiwaniom naszych klientów. Pomimo lawiny spraw, przy ogromnym zaangażowaniu osób z wielu obszarów, udało nam się wspólnie zapracować na lepsze oceny niż w poprzednich latach. Bardzo dziękujemy klientom, że doceniają naszą pracę – podkreśla Małgorzata Szmidt- Korczowska, dyrektor Departamentu Obsługi Klienta i Operacji Idea Getin Leasing SA.
Tytuł „Firmy Przyjaznej Klientowi” przyznany został przez klientów Idea Getin Leasing. Podstawą procesu certyfikacyjnego były wyniki niezależnych badań satysfakcji, doświadczeń i prawdopodobieństwa rekomendacji. Badanie zostało zrealizowane techniką CATI w dniach 19-29 października 2020 roku.
„Firma Przyjazna Klientowi” jest najlepiej rozpoznawalnym i najdłużej istniejącym na polskim rynku programem badawczo-certyfikacyjnym, nagradzającym przedsiębiorstwa za wysoką ja kość obsługi. Organizatorem programu jest agencja badawcza Experience Institute.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Finanse #BIZNES