Wiadomości branżowe

Ideacto optymalizuje Dekoria.pl

Agencja konsultingowa Ideacto przeprowadziła kompleksową modernizację sklepu internetowego Dekoria.pl.Dekoria.pl to uznany sklep internetowy w którym każdy fan aranżacji wnętrz może znaleźć coś dla siebie. Bardzo bogata oferta produktów, ogromny wybór tkanin (ponad 500 wzorów) oraz możliwość szycia na miarę to główne wyróżniki Dekorii.Ideacto w listopadzie przeprowadziło projekt optymalizacji serwisu w metodologii User-Centered Design. Przeprowadzono analizy eksperckie, testy z użytkownikami oraz analizę potrzeb użytkowników. Ciekawym aspektem badań były wywiady z ekspertami – architektami wnętrz, którzy podzielili się swoją  ogromną wiedzą w tematyce taktyk doboru materiałów do danego pomieszczenia. Dzięki wywiadom mogliśmy dokładnie zrozumieć sposób działania projektantów i przełożyć go na  ciekawe rozwiązania w sklepie internetowym, które ułatwią proces zakupu także osobom mniej zdecydowanym. - mówi Anna Radyno, User Experience Designer w Ideacto.Wszystkie przeprowadzone badania dały dokładny wgląd w sposób doboru produktów tekstylnych przez klientów. Dzięki

Agencja konsultingowa Ideacto przeprowadziła kompleksową modernizację sklepu internetowego Dekoria.pl.

Dekoria.pl to uznany sklep internetowy w którym każdy fan aranżacji wnętrz może znaleźć coś dla siebie. Bardzo bogata oferta produktów, ogromny wybór tkanin (ponad 500 wzorów) oraz możliwość szycia na miarę to główne wyróżniki Dekorii.

Ideacto w listopadzie przeprowadziło projekt optymalizacji serwisu w metodologii User-Centered Design. Przeprowadzono analizy eksperckie, testy z użytkownikami oraz analizę potrzeb użytkowników. Ciekawym aspektem badań były wywiady z ekspertami – architektami wnętrz, którzy podzielili się swoją  ogromną wiedzą w tematyce taktyk doboru materiałów do danego pomieszczenia. 

Dzięki wywiadom mogliśmy dokładnie zrozumieć sposób działania projektantów i przełożyć go na  ciekawe rozwiązania w sklepie internetowym, które ułatwią proces zakupu także osobom mniej zdecydowanym. – mówi Anna Radyno, User Experience Designer w Ideacto.

Wszystkie przeprowadzone badania dały dokładny wgląd w sposób doboru produktów tekstylnych przez klientów. Dzięki takiemu podejściu Ideacto mogło zaproponować najkorzystniejszą ścieżkę wyboru konkretnego produktu z ponad 500 możliwości kolorystycznych. 

Badania były przeprowadzone w pełni profesjonalne, dużo merytorycznych uwag, zaleceń, pomysłów. Potrzebowaliśmy świeżego spojrzenia z zewnątrz i Ideacto nam to dało. – mówi Mateusz Franckiewicz z  Dekoria.pl

Zaprezentowane na szczegółowych makietach nowe rozwiązania przypadły do gustu użytkowników w powtórnych badaniach użyteczności. Najczęstsze komentarze na temat prototypów nowego serwisu to  „strona jest łatwa, czytelna, przejrzysta”.

Nowy serwis będzie dostępny w Sieci już niebawem.

Źródło Ideacto. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Zakupy w sieci bez kosztów wysyłki

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy