Auchan Polska, chcąc zaskoczyć swoich klientów innowacyjnym narzędziem promocji wydało trójwymiarową gazetkę reklamową. Gazetka 3D to coś więcej niż zdjęcia produktów i ich ceny. Fotografie wykorzystane w gazetce 3D pozwalają uzyskać efekt widzenia obuocznego, co zapewnia naturalne wrażenie głębi obrazu.
Do każdej gazetki dołączone są specjalne okulary, dzięki którym klient może zapoznać się z trójwymiarową ofertą Auchan. Dotychczasowe, tradycyjne zdjęcia produktów zamieniają się w interesujące dla oka obrazy. Klient może zobaczyć podwodny świat wypływający z ekranu telewizora czy falę oceanu przenikającą przez monitor laptopa.
Trójwymiarowa gazetka Auchan jest jedną z niespodzianek przygotowanych przez Auchan Polska dla klientów sklepu z okazji 15 urodzin hipermarketów Auchan w Polsce.