Data publikacji: 2017-05-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Jantoń wprowadza Monte Santi – Fruttisecco – nowe wino dla kobiet
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE
Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce.
Nowe wino dla kobiet Fruttisecco marki Monte Santi wprowadziła w kwietniu br. na rynek firma Jantoń, jeden z liderów branży winiarskiej w Polsce. To odpowiedź spółki na rozwijającą się dynamicznie w Polsce kategorię win musujących i dopasowanie do preferencji Polek poszukujących win w słodszych smakach. Dostępne będą trzy warianty smakowe produktu: mango, arbuz i biała truskawka. Fruttiscecco będzie dystrybuowane zarówno w kanale tradycyjnym, jak i w kanale nowoczesnym oraz w punktach HoReCa. Sprzedaż wsparta zostanie kampanią marketingową 360°.
Firma Jantoń, jeden z największych na polskim rynku producentów i dystrybutorów alkoholi, wprowadza nowy produkt Fruttisecco, będący orzeźwiającą kompozycją wina z soku z winogron oraz soku owocowego uzupełnioną perlistymi bąbelkami, stworzoną, by bawić nutką smaku podczas wiosennych i letnich spotkań z przyjaciółmi.
Wprowadzenie na rynek Fruttisecco stanowi jeden z elementów realizacji strategii naszej firmy, koncentrującej się na rozbudowie portfolio produktowego. Fruttisecco to wiosenno-letni wariant wina Monte Santi, kierowany do Pań, preferujących wina musujące typu prosecco, a jednocześnie wolących słodsze smaki. Rozwój marki Monte Santi ma na celu wzmocnienie oferty firmy Jantoń dla kobiet – podkreśla Jakub Nowak, wiceprezes spółki Jantoń.
Fruttisecco wyróżni na sklepowej półce szlachetny kształt butelki i niezwykle kobiecy design. W sklepach również pojawią się on-packi zawierające wszystkie trzy warianty smakowe. Fruttisecco dystrybuowane będzie w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym, a także w HoReCa.
Sprzedaż Fruttisecco zostanie wzmocniona komunikacją 360°. Platformę komunikacji produktu będzie stanowić Republica Fruttisecco, zapraszająca konsumentów do wspólnej zabawy, konkursów i interakcji w świecie marki, zarówno w social mediach, jak i w aplikacji. W czerwcu do wspólnej zabawy z Fruttisecco zapraszać będą influencerki.
Obecność Fruttisecco w kanałach nowoczesnym i tradycyjnym wzmocnią materiały POS. W wybranych punktach HoReCa są planowane strefy bąbelkowe Republica Fruttisecco , a także produkt dostępny we wszystkich trzech wariantach w wersji z nalewaka.
Jantoń S.A. Sp.K. – firma powstała w 1976 roku. Obecnie jest jednym z największych producentów, importerów i dystrybutorów branży winiarskiej w Polsce. Szeroka i różnorodna oferta produktowa firmy zawiera m.in.: wina gronowe, wina musujące, wermuty, wina grzane, ekologiczne, deserowe, owocowe, cydry, napoje niskoalkoholowe oraz drinki RTD. Jantoń S.A. Sp.K. jest Członkiem Związku Pracodawców Polska Rada Winiarstwa. Producent znanych marek takich jak: Kadarka Prestige, Monte Santi, Barmańska, Aronica, Zbójeckie Grzane czy też Cydr Dobroński. Firma Jantoń to dziesięciokrotny laureat tytułu „Przedsiębiorstwo Fair Play”.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE