Wiadomości branżowe

Karta Seniora w supermarketach Carrefour Market

Karta Seniora w supermarketach Carrefour Market
Od 13 marca Karta Seniora, która dotychczas obowiązywała w hipermarketach Carrefour, zostanie wprowadzona także do supermarketów Carrefour Market. Ten autorski program Carrefour, umożliwia klientom po 60 roku życia uzyskanie w każdy wtorek do 10 proc. rabatu na zakupy w sklepach sieci. Od 13 marca z Karty Seniora będą mogli się korzystać nie tylko klienci hipermarketów Carrefour, ale i osoby kupujące w supermarketach Carrefour Market. W związku z rozszerzeniem programu, seniorzy będą mogli korzystać z możliwości uzyskania rabatów na zakupy w dodatkowych 140 placówkach w całej Polsce.W związku z faktem, iż nasz program cieszy się ogromnym zainteresowaniem w naszych hipermarketach, postanowiliśmy wprowadzić go także do naszych supermarketów, aby również klienci tych sklepów mogli także korzystać z rabatów specjalnie dla nich przygotowywanych. Takie działania na pewno przyczynią się do zwiększenia siły nabywczej tej grupy klientów i pomogą rozsądniej gospodarować budżetem domowym, co w aktualnej sytuacji gospodarczej jest ważne dla każdego klienta - mówi Robert Noceń, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.Dzięki karcie, w każdy wtorek, seniorzy

Od 13 marca Karta Seniora, która dotychczas obowiązywała w hipermarketach Carrefour, zostanie wprowadzona także do supermarketów Carrefour Market. Ten autorski program Carrefour, umożliwia klientom po 60 roku życia uzyskanie w każdy wtorek do 10 proc. rabatu na zakupy w sklepach sieci.

Od 13 marca z Karty Seniora będą mogli się korzystać nie tylko klienci hipermarketów Carrefour, ale i osoby kupujące w supermarketach Carrefour Market. W związku z rozszerzeniem programu, seniorzy będą mogli korzystać z możliwości uzyskania rabatów na zakupy w dodatkowych 140 placówkach w całej Polsce.

W związku z faktem, iż nasz program cieszy się ogromnym zainteresowaniem w naszych hipermarketach, postanowiliśmy wprowadzić go także do naszych supermarketów, aby również klienci tych sklepów mogli także korzystać z rabatów specjalnie dla nich przygotowywanych. Takie działania na pewno przyczynią się do zwiększenia siły nabywczej tej grupy klientów i pomogą rozsądniej gospodarować budżetem domowym, co w aktualnej sytuacji gospodarczej jest ważne dla każdego klienta – mówi Robert Noceń, Dyrektor Marketingu Carrefour Polska.

Dzięki karcie, w każdy wtorek, seniorzy mogą liczyć na rabat do 10 proc. na całe zakupy. Rabat przyznawany jest za zakupy w przedziale kwotowym od 50zł do 300zł. Przy płatności za zakupy dokonywane w dedykowanym dla Seniora dniu, po okazaniu karty, klienci otrzymują wraz z paragonem e-Kupon rabatowy do wykorzystania przy kolejnych zakupach. Wysokość rabatu na e-Kuponie zależy od wartości zakupów*.

 Wartość zakupów*

Wartość rabatu na e-Kuponie

od 50,00 zł do 99,99 zł

5 zł

od 100,00 zł do 149,99 zł

10 zł

od 150,00 zł do 199,99 zł

15 zł

od 200,00 zł do 249,99 zł

20 zł

od 250,00 zł do 299,99 zł

25 zł

od 300,00 zł

30 zł

Dodatkowym atutem Karty Seniora jest jej podwójna funkcjonalność. Oprócz korzyści w postaci rabatowego e-Kuponu za zakupy we wtorki, w sklepach objętych programem Rodzinka (lista sklepów dostępna na stronie www.carrefour.pl) można na nią zbierać punkty w ramach programu Rodzinka i wymieniać je na kolejne e-Kupony. W celu wyrobienia Karty Seniora należy się zgłosić do Punktu Obsługi Klienta hipermarketu Carrefour lub sklepu Carrefour Market. Kartę może otrzymać każda osoba, która ukończyła 60 lat.

A to już wiesz?  Konferencja prasowa - 06.10.2004

Zgodnie z ostatnimi danymi Głównego Urzędu Statystycznego ok. 17 proc. Polaków to osoby powyżej 60 roku życia. Społeczeństwo polskie starzeje się i z biegiem lat seniorów będzie coraz więcej. Zmiany w strukturze demograficznej kraju, będą wymagały od detalistów większej uwagi w słuchaniu głosu seniorów. W trosce o starsze osoby, Carrefour już dziś dostosowuje się do ich potrzeb.

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy