Data publikacji: 2018-12-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: KIK już działa w Agorze Bytom
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE
W Agorze Bytom właśnie otworzył się KIK. Wielobranżowy sklep znajduje się na poziomie +1. Zajął prawie 700 mkw. powierzchni. To kolejny nowy najemca w tym roku.
Bogata oferta Agory Bytom, największej galerii handlowej w Bytomiu, 6 grudnia powiększyła się o znaną markę KIK. Wielobranżowy sklep oprócz odzieży damskiej, męskiej, młodzieżowej i dziecięcej oferuje produkty wyposażenia domu i ogrodu, artykuły piśmiennicze. KIK znajduje się na poziomie +1. Powierzchnia sklepu to 674 mkw. – Otwarcie zbiegło się z mikołajkami, więc można powiedzieć, że to prezent dla naszych klientów – mówi Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom. – KIK to kolejna znana i ceniona marka, która zdecydowała się otworzyć salon w Agorze Bytom, co pokazuje, że nasza galeria to świetne miejsce do prowadzenia biznesu – dodaje.
Rozszerzenie oferty handlowej Agory Bytom o markę KIK to kolejne wielkie otwarcie w obfitującym w zmiany roku 2018. Wystarczy wspomnieć, że pod koniec października na terenie galerii (poziom -1) pojawił się SMYK – jeden z najbardziej znanych sklepów z produktami dla dzieci. Kilka tygodni wcześniej w Agorze Bytom marka Pepco otworzyła nowy, dwukrotnie większy salon (poziom 1), który teraz zajmuje blisko 500 mkw. W ostatnim czasie do grona najemców dołączyły także Wyroby Naturalne (poziom -1).
Na prowadzenie działalności w Agorze zdecydował się w tym roku również PKO Bank Polski (poziom 0), który przeniósł tu swój główny oddział z ulicy Dworcowej. Powiększyły się salony marek Diverse, Mango (oba na poziomie 1) i salon fryzjerski Renomme (niemal trzykrotnie, poziom -1). Pod koniec sierpnia swój salon optyczny w Agorze Bytom – pierwszy na Śląsku – uruchomił Gafas (poziom 0). Kolejne tegoroczne otwarcia największej galerii w Bytomiu to nowy klub fitness działający od lipca na poziomie +2 i +3, którego operatorem jest znana, ogólnopolska sieć Calypso, licząca 50 klubów w 21 miastach. W ciągu ostatnich miesięcy otworzyło się także stoisko z kosmetykami marki Inglot (poziom 0). – Ten rok możemy zaliczyć do bardzo udanych. Z każdym nowym najemcą nasi klienci zyskują większe możliwości wyboru. Nasza oferta jest coraz bardziej różnorodna i atrakcyjna – ocenia Hanna Petters, dyrektor Agory Bytom.
Agora Bytom odświeżyła w tym roku też stronę internetową: http://agorabytom.pl. Nowoczesna witryna jest przystosowana do wszystkich urządzeń mobilnych. Znajdują się na niej wszelkie informacje o ofercie handlowej, rozrywkowej i gastronomicznej największej galerii handlowej w Bytomiu.
https://agorabytom.pl/
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE