LIFESTYLE Zakupy

Komedia czy sensacja? Ulubiony film zawsze smakuje lepiej z chipsami Lay’s

Komedia czy sensacja? Ulubiony film zawsze smakuje lepiej z chipsami Lay’s
Nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s” - dwa wyjątkowe smaki tej kultowej przekąski: „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny

Data publikacji: 2019-01-21
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Komedia czy sensacja? Ulubiony film zawsze smakuje lepiej z chipsami Lay’s
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s” – dwa wyjątkowe smaki tej kultowej przekąski: „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”.

Komedia czy sensacja? Ulubiony film zawsze smakuje lepiej z chipsami Lay’s Zakupy, LIFESTYLE - Nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s” - dwa wyjątkowe smaki tej kultowej przekąski: „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”.

W styczniu 2019 roku wystartowała nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, w ramach której konsumenci będą mogli skosztować dwóch wyjątkowych smaków tej kultowej przekąski. Nazwy tych chipsów, „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”, brzmią zupełnie jak tytuły filmów, zachęcając młodszych i starszych do wspólnego oglądania w długie zimowe wieczory. Ta limitowana oferta chipsów dostępna będzie do końca marca 2019 roku.

Wraz z rozwojem technologii i rosnącą dostępnością wysokiej jakości streamingu dzięki filmowym serwisom online coraz więcej osób decyduje się na rozrywkę domową w postaci wieczornego pokazu filmowego – w Polsce już ok. 35% internautów korzysta z płatnych treści wideo[1]. W 2018 roku według badań Google pasjonaci kina najczęściej wybierali filmy z gatunku komediowego, np. „Planeta Singli 2”oraz filmy akcji, np. „Kobiety mafii”. Coraz większą popularnością wśród konsumentów cieszyły się również polskie seriale oglądane wspólnie z rodziną i przyjaciółmi – wśród nich warto wymienić „Ślepnąc od świateł”, czy „Rojst”.

Chipsy ziemniaczane to jedna z najczęściej wybieranych przekąsek podczas takich seansów. Oprócz klasycznych smaków konsumenci coraz częściej poszukują unikalnych doznań, stąd propozycja dwóch nowych smaków: „Komediowych kurek w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantnego kurczaka”. Ich nazwy nawiązują wprost do gatunków filmowych, którymi pasjonują się Polacy.  

„Hasło przewodnie kampanii, „Filmy smakują lepiej z Lay’s”, zachęca do chrupania chipsów w trakcie filmowych wieczorów w gronie rodziny czy przyjaciół. Lay’s przyzwyczaił już konsumentów do nieoczekiwanych smaków, które z czasem okazywały się kultowe. Dwa nowe warianty chipsów Lay’s powstały w odpowiedzi na rosnące zainteresowanie konsumentów przekąskami o niecodziennych smakach, a inspiracją do ich stworzenia było wspólne oglądanie filmów w domowym zaciszu” – powiedziała Ewa Doligalska, Brand Manager Lay’s w PepsiCo.

A to już wiesz?  Nowa zabawa Agory Bytom. Bony za zakupy

Akcji towarzyszy silna kampania 360°, która obejmuje działania reklamowe w telewizji, kinach i kanałach digital, w tym YouTube, Facebook i Instagram. Kampanię wspierać będą także  uznani influencerzy m.in.: Jeleniejaja, WAKSY, Trenuj z Krzychem, Poszukiwacz czy Szparagi. Za strategię digital, koncept kreatywny, kampanię w mediach społecznościowych i współpracę z influencerami odpowiada agencja VMLY&R. Adaptację trwającego 15 sekund spotu TV (https://www.youtube.com/watch?v=-OGxoY_ITZE) przygotowała agencja BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Media Direction OMD. Obsługę PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

[1] Wg badania MEC z roku 2017.

O firmie PepsiCo

Konsumenci w ponad 200 krajach i regionach na całym świecie sięgają po produkty firmy PepsiCo miliard razy dziennie. Łączny przychód netto pochodzący ze sprzedaży produktów żywnościowych i napojów oferowanych przez przedsiębiorstwa Frito-Lay, Gatorade, Pepsi-Cola, Quaker i Tropicana, wchodzące w skład koncernu PepsiCo, wyniósł w 2017 roku ponad 63 miliardy dolarów amerykańskich. W swoim globalnym portfolio PepsiCo posiada szeroką i różnorodną ofertę produktów żywnościowych i napojów oferowanych pod wieloma markami, a każda z 22 najlepiej sprzedających się marek generuje w ciągu roku przychody na poziomie ponad miliarda dolarów amerykańskich. Działalność PepsiCo opiera się na filozofii „Performance with Purpose” – jesteśmy przekonani, że sukces biznesowy naszej firmy jest ściśle związany ze zrównoważonym rozwojem na świecie, który współdzielimy. Wierzymy, że stałe udoskonalanie oferowanych przez nas produktów, prowadzenie działalności w zrównoważony sposób tak, aby chronić naszą planetę oraz wspierać ludzi na świecie, umożliwia PepsiCo odnoszenie sukcesów biznesowych, tworząc długoterminową wartość dla społeczeństwa i naszych udziałowców. Więcej informacji na temat PepsiCo jest dostępnych na globalnej witrynie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Komedia czy sensacja? Ulubiony film zawsze smakuje lepiej z chipsami Lay’s Zakupy, LIFESTYLE - Nowa kampania promocyjna chipsów ziemniaczanych Lay’s pod hasłem „Filmy smakują lepiej z Lay’s” - dwa wyjątkowe smaki tej kultowej przekąski: „Komediowe kurki w sosie” oraz „Sensacyjnie pikantny kurczak”.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy