Wiadomości branżowe

Konkurencyjność sklepu osiedlowego ? jak ją zwiększyć? Konferencja dla śląskich detalistów

Konkurencyjność sklepu osiedlowego ? jak ją zwiększyć? Konferencja dla śląskich detalistów
Liczba małych, osiedlowych sklepów z miesiąca na miesiąc maleje. Jednak nawet w czasie kryzysu, detaliści mogą osiągnąć sukces – niezbędna jest im do tego wiedza biznesowa i marketingowa oraz znajomość oczekiwań klientów. O nowych rozwiązaniach dedykowanych segmentowi handlu tradycyjnego dyskutować będą goście konferencji „Konkurencyjność sklepu osiedlowego - jak ją zwiększyć?”, która 23 kwietnia odbędzie się w Katowicach. Prezydent  Miasta Katowice,  Piotr Uszok objął wydarzenie Patronatem honorowym.Polscy konsumenci cenią sklepy osiedlowe najbardziej za bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty - co potwierdzają wyniki raportu „Sytuacja małych sklepów w Polsce”, przygotowanego na potrzeby kampanii społecznej „Tu mieszka, tu kupuję”.  Polski handel tradycyjny, mimo kryzysu ekonomicznego, nadal odgrywa ważną rolę i stanowi istotną część naszej kultury zakupowej. Choć małe sklepiki wciąż stanowią główny segment rynku handlowego w Polsce, generując ok. 60% obrotów – ich liczba maleje o ok. 10% rocznie (według badań AC Nielsen). W tak trudnym czasie, walkę o

Liczba małych, osiedlowych sklepów z miesiąca na miesiąc maleje. Jednak nawet w czasie kryzysu, detaliści mogą osiągnąć sukces ? niezbędna jest im do tego wiedza biznesowa i marketingowa oraz znajomość oczekiwań klientów. O nowych rozwiązaniach dedykowanych segmentowi handlu tradycyjnego dyskutować będą goście konferencji ?Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć??, która 23 kwietnia odbędzie się w Katowicach. Prezydent  Miasta Katowice,  Piotr Uszok objął wydarzenie Patronatem honorowym.

Polscy konsumenci cenią sklepy osiedlowe najbardziej za bliskość, oszczędność czasu i świeże produkty – co potwierdzają wyniki raportu ?Sytuacja małych sklepów w Polsce?, przygotowanego na potrzeby kampanii społecznej ?Tu mieszka, tu kupuję?.  Polski handel tradycyjny, mimo kryzysu ekonomicznego, nadal odgrywa ważną rolę i stanowi istotną część naszej kultury zakupowej. Choć małe sklepiki wciąż stanowią główny segment rynku handlowego w Polsce, generując ok. 60% obrotów ? ich liczba maleje o ok. 10% rocznie (według badań AC Nielsen). W tak trudnym czasie, walkę o klienta wygrają tylko Ci detaliści, którzy będą dokładnie znali jego oczekiwania, ale też będą umieli wykorzystać dostępną wiedzę nt. trendów w zachowaniach konsumenckich.

 W ramach 4. edycji programu ?Tu mieszkam, tu kupuję? sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry organizuje 23 kwietnia w Katowicach (hotel Angelo) konferencję ?Konkurencyjność sklepu osiedlowego – jak ją zwiększyć??. Podczas wydarzenia omówione zostaną oczekiwania konsumentów wobec sklepów osiedlowych, zasady skutecznego budowania postrzegania cenowego oraz efektywnej franczyzy w Polsce.  Konferencję poprowadzi Krzysztof Ibisz, znany i lubiany prezenter oraz zwolennik życia ?slow?. Aby wziąć udział w wydarzeniu, należy zarejestrować się poprzez stronę www.konferencjedlahandlu.pl.

 Cykl konferencji organizowany jest przez sieć hurtowni wielkopowierzchniowych MAKRO Cash & Carry oraz sklepów ODIDIO w ramach czwartej edycji programu ?Tu mieszkam, tu kupuję?. Patronat nad akcją objęły Krajowa Izba Gospodarcza oraz redakcje magazynów: ?Wiadomości Handlowe? i ?Handel? oraz serwisów dlahandlu.pl i portalspozywczy.pl. Katowicką konferencję patronatem honorowym objął Piotr Uszok, Prezydent  Miasta Katowice.

A to już wiesz?  Współpraca mBanku i Allegro.pl

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy