Data publikacji: 2019-01-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Konkurs konsumencki w ramach kampanii „Milka. Sercem z Naszymi”
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE
Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki.
Trwa sezon Pucharu Świata w skokach narciarskich 2018/2019, a wraz z nim ogólnopolska kampania „Milka. Sercem z Naszymi”. Kolejną aktywnością w jej ramach jest organizowany przez markę Milka konkurs konsumencki,
w którym do wygrania są m.in. bilety na widowiskowy konkurs skoków w Zakopanem.
Konkurs jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka.
Poczuj radość wspólnego kibicowania
W nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi” marka zachęca Polaków swoimi aktywnościami do wspólnego kibicowania, przeżywania radości z sukcesów i okazywania ducha sportowej rywalizacji podczas skoków naszych reprezentantów. W ramach rozpoczętego 02 stycznia 2019 r. i trwającego do 12 stycznia 2019 r. konkursu konsumenckiego w sieci Biedronka, Milka daje możliwość wygrania biletów na konkurs skoków w Zakopanem
– wydarzenia tak bliskiego sercom wszystkich polskich kibiców.
Aby zostać Uczestnikiem Konkursu należy spełnić łącznie następujące warunki:
w czasie Sprzedaży Promocyjnej zakupić jednorazowo dowolne produkty Milka
(z wyłączeniem lodów i jogurtów) za minimum 10 zł zachować dowód zakupu Produktów (oryginalny paragon fiskalny),
dokonać prawidłowego zgłoszenia udziału w Konkursie na stronie milkazeskoczkami.pl
wykonać zadanie konkursowe – zgodnie z opisem w pkt. 11 Regulaminu konkursu.
W puli nagród znajdują się bilety na konkurs skoków narciarskich w Zakopanem odbywający się w dniu 19.01.2019 r. oraz 20.01.2019 r. oraz karty przedpłacone o wartości 2000 zł.
Konkurs trwa od 02 stycznia 2019 r. do 12 stycznia 2019 r i jest prowadzony na terenie całej Polski we wszystkich sklepach sieci Biedronka. Regulamin konkursu jest dostępny na stronie: www.milkazeskoczkami.pl.
Sercem z Naszymi
Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od zawsze wspierała narciarzy. Tak jak Polacy, dla których skoki narciarskie są ulubionym zimowym sportem. Marka w tym sezonie rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom.
Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za zakup mediów Carat, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Sarigato. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.
* * *
Mondelez Polska sp. z o. o.
Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milkai Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotkioraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.
Mondelēz International
Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD USD netto, zachęca ludzi w 160 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVitai LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milkai Toblerone; cukierki Sour Patch Kidsoraz guma do żucia Trident, MDLZodgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index.Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.comoraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ.
[1]Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).
Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 – czerwiec 2018.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE