Wiadomości branżowe

Lidl informuje o świetnym wyniku w raporcie UOKiK, który dotyczy marek własnych ? ich jakości oraz oznakowania

Lidl informuje o świetnym wyniku w raporcie UOKiK, który dotyczy marek własnych ? ich jakości oraz oznakowania
Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej „Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011" wskazuje konsumentom, które sieci handlowe oferują produkty pod własną marką najlepszej jakości oraz najlepiej oznakowane. Wyniki kontroli jednoznacznie pokazują, że w ogólnej ocenie, na którą składa się ocena jakości oraz prawidłowości oznakowania produktów oferowanych pod własną marką, sieć sklepów Lidl uplasowała się na pozycji lidera.Jak wynika z raportu, jakość żywności oferowanej pod własną marką w Polsce znacznie się poprawiła. Na tle badanych sklepów sieciowych obecnych w naszym kraju wyróżnia się Lidl – na 351 skontrolowanych próbek tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości*.Sieć handlowa Lidl przygotowała specjalną kampanię informacyjną, w której komunikuje uzyskany przez nią wynik. Komunikacja obejmuje spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych, banery reklamowe na największych internetowych portalach informacyjnych, ogłoszenia prasowe w dziennikach, jak również

Najnowszy raport Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcji Handlowej „Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011″ wskazuje konsumentom, które sieci handlowe oferują produkty pod własną marką najlepszej jakości oraz najlepiej oznakowane. Wyniki kontroli jednoznacznie pokazują, że w ogólnej ocenie, na którą składa się ocena jakości oraz prawidłowości oznakowania produktów oferowanych pod własną marką, sieć sklepów Lidl uplasowała się na pozycji lidera.

Jak wynika z raportu, jakość żywności oferowanej pod własną marką w Polsce znacznie się poprawiła. Na tle badanych sklepów sieciowych obecnych w naszym kraju wyróżnia się Lidl – na 351 skontrolowanych próbek tylko w 18 inspektorzy znaleźli nieprawidłowości*.

Sieć handlowa Lidl przygotowała specjalną kampanię informacyjną, w której komunikuje uzyskany przez nią wynik. Komunikacja obejmuje spoty w ogólnopolskich stacjach radiowych, banery reklamowe na największych internetowych portalach informacyjnych, ogłoszenia prasowe w dziennikach, jak również tygodnikach, a także informacje na stronie internetowej sieci – www.lidl.pl. Ponadto w ramach komunikacji wewnętrznej do pracowników zostało wystosowane specjalne oświadczenie prezesa firmy.
Celem kampanii jest utwierdzenie obecnych klientów, iż zakupy w Lidlu to mądry wybór, jak również poinformowanie potencjalnych klientów sieci, że znakomita większość produktów oferowanych pod własną marką Lidl odznacza się wysoką jakością oraz jest prawidłowo oznakowana.

*Wszystkie dane użyte w materiale pochodzą z raportu „Produkty żywnościowe oferowane pod własną marką sieci handlowych; Kontrole przeprowadzone przez Inspekcję Handlową w roku 2011″, opracowanego przez Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz Inspekcję Handlową.

Informacje o firmie
Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech
w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 400.

A to już wiesz?  Detaliści wybrali MAKRO Cash & Carry Dystrybutorem Roku 2013

Źródło Lidl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy