Lidl uhonorowany został właśnie dwiema prestiżowym narodami. Po raz kolejny marka otrzymała tytuł Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie magazynu Reader’s Digest wydawnictwa Tarsago Polska Sp. z o. o. oraz została wyróżniona certyfikatem Superbrands. Nagrody te mają szczególną wartość, ponieważ zwracają uwagę na siłę
i znaczenie marki Lidl.
To już kolejny rok, w którym Lidl może poszczycić się dwoma wyjątkowymi wyróżnieniami. – Jest nam niezmiernie miło, że otrzymaliśmy tytuł Kryształowej Marki Godnej Zaufania oraz certyfikat Superbrands. Ważne jest dla nas to, że dostrzegana jest siła naszej marki, czyli składowa wielu czynników jak jakość usług i oferowanych produktów, relacje z otoczeniem, popierane idee oraz inicjatywy ? mówi Patrycja Kamińska PR Manager Lidl Polska.
European Trusted Brands jest największym europejskim badaniem konsumenckim mającym na celu określenie stopnia zaufania Europejczyków do wartości, instytucji oraz marek produktów. Jego organizatorem jest magazyn Reader’s Digest. Tegoroczna edycja badania została przeprowadzona w 10 europejskich krajach, a w badaniu łącznie wzięło udział ponad 17 tys. ankietowanych. Decyzją konsumentów, Lidl Polska po raz czwarty zdobył Kryształowe Godło w kategorii sklep spożywczy.
Kryształowe Godło Marki Godnej Zaufania trafia do nas już po raz czwarty z rzędu, a to za sprawą konsumentów, którzy oddają na nas swoje głosy. Doceniamy to, a jeszcze bardziej cieszymy się z zaufania jakim darzą nas Klienci. Każdego dnia dokładamy wszelkich starań, aby efektem naszej pracy było zadowolenie Klientów ? podkreśla Patrycja Kamińska PR Manager Lidl Polska.
Superbrands natomiastma na celu wyłonienie najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku i przyznanie im certyfikatu, potwierdzającego ich silną pozycję. W tym roku odbyła się już ósma edycja projektu. Lidl Polska po raz trzeci dołączył do grona najsilniejszych marek w Polsce. Wyróżnienie przyznawane jest na podstawie decyzji konsumentów i tzw. Rady Marek, złożonej
z autorytetów w dziedzinie wizerunku marki.
Proces certyfikacji składa się z dwóch etapów. Jest to badanie konsumenckie przeprowadzone on-line przez ARC Rynek i Opinia na próbie 15 000 respondentów oraz oceny ekspertów Rady Marek Superbrands – 43 specjalistów ds. komunikacji, marketingu i brandingu.
dostarczył infoWire.pl