Wiadomości branżowe

Lidl uhonorowany tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania

Lidl uhonorowany tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania
Sieć handlowa Lidl Polska została wyróżniona prestiżowym tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie wydawnictwa Reader’s Digest. O przyznaniu nagrody zdecydowały głosy oddane przez konsumentów – czytelników pisma.W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands - w kategorii Sklep Spożywczy - sklepy Lidl uzyskały najwyższe oceny we wszystkich 5 kryteriach, uzyskując tym samym tytuł Kryształowej Marki Godnej Zaufania. O wyróżnieniu decydują najwyższe oceny uwzględniające takie kryteria jak jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz odpowiedzialność społeczna.W każdej kategorii konsumenci dokonywali spontanicznego wyboru jednej marki lub produktu. Dana cecha mogła być oceniona w skali od 1 do 5. O wyróżnieniu tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania decydowała najwyższa sumaryczna ocena (max. 25 pkt.) oraz dodatkowo najwyższe wyniki w min. 3 kryteriach.Sieć handlowa Lidl na 25 możliwych do uzyskania punktów zdobyła ponad 23, co zdecydowało o przyznaniu firmie tego prestiżowego wyróżnienia.Pod względem ilości oddanych głosów Lidl uzyskał w badaniu

Sieć handlowa Lidl Polska została wyróżniona prestiżowym tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania w corocznym plebiscycie wydawnictwa Reader’s Digest. O przyznaniu nagrody zdecydowały głosy oddane przez konsumentów – czytelników pisma.

W tegorocznej edycji badania European Trusted Brands – w kategorii Sklep Spożywczy – sklepy Lidl uzyskały najwyższe oceny we wszystkich 5 kryteriach, uzyskując tym samym tytuł Kryształowej Marki Godnej Zaufania. O wyróżnieniu decydują najwyższe oceny uwzględniające takie kryteria jak jakość, wartość w stosunku do ceny, silny wizerunek, zrozumienie potrzeb klienta oraz odpowiedzialność społeczna.

W każdej kategorii konsumenci dokonywali spontanicznego wyboru jednej marki lub produktu. Dana cecha mogła być oceniona w skali od 1 do 5. O wyróżnieniu tytułem Kryształowej Marki Godnej Zaufania decydowała najwyższa sumaryczna ocena (max. 25 pkt.) oraz dodatkowo najwyższe wyniki w min. 3 kryteriach.

Sieć handlowa Lidl na 25 możliwych do uzyskania punktów zdobyła ponad 23, co zdecydowało o przyznaniu firmie tego prestiżowego wyróżnienia.

Pod względem ilości oddanych głosów Lidl uzyskał w badaniu drugi wynik – ponad 12% wszystkich wskazań. Wobec roku 2011 Lidl odnotował jednak wzrost o niemal 3 punkty proc., co pozwoliło wspiąć się w rankingu miejsce wyżej, zajmując pozycję ubiegłorocznego wicelidera.

Jak podkreśla Anna Biskup, PR Manager Lidl Polska: „Wyróżnienie jest dla nas bardzo cenne, gdyż zostało przyznane przez konsumentów w formie otwartego badania. To już kolejna, po Superbrands i Top Employers, nagroda dla Lidla w 2012 roku, co potwierdza wysoką pozycję na rynku sieci handlowych w Polsce oraz jest powodem do dumy i motywatorem do dalszej pracy.”

Informacje o firmie

Lidl Polska należy do międzynarodowej grupy przedsiębiorstw Lidl, w której skład wchodzą niezależne spółki prowadzące aktywną działalność na terenie całej Europy. Historia sieci Lidl sięga lat 30. XX wieku, a pierwsze sklepy pod szyldem tej marki powstały w Niemczech w latach 70. XX wieku. Obecnie w wielu krajach Europy istnieje około 9 000 sklepów tej marki, a w Polsce ponad 420.

A to już wiesz?  Mamy same wybierają prezenty. Relaks, kulinaria, a może skok na bungee?

 

Źródło Lidl. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy